خبرگزاری کار ایران

برگزاری پنجمین دوره انتخابات سازمان نظام پرستاری در ۲۱ تیر

asdasd
کد خبر : ۷۷۹۳۰۴

رییس هیات مرکزی نظارت بر پنجمین دوره انتخابات سازمان نظام پرستاری با اشاره به برگزاری پنجمین دوره انتخابات سازمان نظام پرستاری در ۲۱ تیرماه، گفت: هیات مرکزی نظارت و تعیین اعضای هیات نظارت بر انتخابات در ۱۴۷ شهرستان تشکیل شده است.

به گزارش ایلنا، محمدحسین حیدری با اشاره به تشکیل هیات مرکزی نظارت و تعیین اعضا هیات نظارت بر انتخابات در ۱۴۷ شهرستان، گفت: نظارت بر مراحل ثبت نام از داوطلبین (کاندیدای هیات مدیره) در شهرستان ها به مدت 10 روز کاری انجام شد.

رییس هیات مرکزی نظارت بر پنجمین دوره انتخابات سازمان نظام پرستاری افزود: بررسی صلاحیت داوطلبین از مراجع 4 گانه (دادستانی کل کشور، سازمان ثبت احوال کشور، وزارت اطلاعات و نیروی انتظامی) توسط هیات های نظارت شهرستانها در مدت قانونی اقدام و نتیجه تائید یا رد صلاحیت به هریک از داوطلبین به صورت کتبی به هیات اجرایی هر شهرستان اعلام و داوطلبینی که صلاحیت آنها به تائید هیات نظارت بر انتخابات شهرستان ها نرسیده است در مدت قانونی اعتراض خود را کتبا به دبیرخانه هیات مرکزی نظارت ارسال کردند.

وی در پایان گفت: در حال حاضر، اعتراض داوطلبین رد صلاحیت شده توسط هیات مرکزی نظارت بر انتخابات به دقت در حال رسیدگی است و سعی شده است که حداقل رد صلاحیت را در این دوره انتخابات داشته باشیم تا با مشارکت اکثریت اعضای نظام پرستاری در روز ۲۱ تیرماه انتخابات پر شور برگزار شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز