خبرگزاری کار ایران

رئیس شورای شهر تهران:

دفاع از ایران در برابر تهدید دشمنان، بزرگترین ارزش جامعه است

asdasd
کد خبر : ۷۷۹۱۹۱

رئیس شورای شهر تهران با اشاره به مراسم تشییع پیکر شهدای گمنام دفاع مقدس گفت: در روزهای اخیر شاهد بازگشت پیکر شهدای دفاع مقدس به کشور بودیم، بدرقه با شکوه این شهدا توسط مردم نشان داد که همچنان دفاع از ایران اسلامی در برابر تهدید دشمنان، بزرگترین و والاترین ارزش و سرفصلی وحدت بخش در میان جامعه با وجود تنوع نظرات و سلیقه‌هاست.

به گزارش خبرنگار ایلنا، محسن هاشمی، رئیس شورای شهر تهران در ابتدای یکصد و پنجاه و دومین جلسه شورای شهر با گرامیداشت سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع) گفت: دوران زندگانی ایشان یکی از حساس‌ترین و پیچیده‌ترین دوران تاریخ اسلام است که در آن مقطع تغییر حکومت بنی امیه به بنی عباس موجب ایجاد شرایطی متفاوت برای اهل بیت گردید، استفاده از نام اهل بیت توسط بنی عباس جهت ساقط کردن بنی‌امیه در شرایطی صورت گرفت که برخی از شیعیان هم با این جریان همراه شدند. اما امام صادق (ع) شیعیان را از همراه شدن با این جریان پرهیز کردند و در برابر تهدید و تطمیع بنی عباس مقاومت کردند.

وی با بیان اینکه امام صادق (ع) ماموریت و رسالت اصلی خود را اطلاع رسانی و آگاهی بخشی درجامعه قرار داد اظهار داشت: درخشان‌ترین فصل علمی تاریخ اسلام در جلسات درس و کارنامه علمی ایشان رقم خورد و حتی بزرگترین رهبران علمی اهل سنت نیز در محضر ایشان تلمذ کردند.

وی در انتها با اشاره به مراسم تشییع پیکر شهدای گمنام دفاع مقدس تصریح کرد: در روزهای اخیر  شاهد بازگشت پیکر شهدای دفاع مقدس به کشور بودیم، بدرقه با شکوه این شهدا توسط مردم نشان داد که همچنان دفاع از ایران اسلامی در برابر تهدید دشمنان، بزرگترین و والاترین ارزش و سرفصلی وحدت بخش در میان جامعه  با وجود تنوع نظرات و سلیقه‌هاست.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز