خبرگزاری کار ایران

با حکم وزیر بهداشت؛

دکتر ملک زاده، نایب رئیس کمیته ملی مدیریت سرطان شد

asdasd
کد خبر : ۷۷۸۸۴۵

​وزیر بهداشت طی حکمی معاون تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت را به عنوان نایب رئیس کمیته ملی مدیریت سرطان منصوب کرد.

به گزارش ایلنا، سعید نمکی، وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی طی حکمی دکتر ملک زاده،  معاون تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت را به عنوان نایب رئیس کمیته ملی مدیریت سرطان منصوب کرد.

حکم وزیر بهداشت به شرح زیر است:

جناب آقای دکتر ملک زاده

معاون محترم تحقیقات و فناوری

باسلام؛

        نظر به اهمیت سرطان به عنوان طیفی از بیماری های گسترده، افزایش به روز آن در طی سال های آینده و اثرات اقتصادی و اجتماعی ناشی از آن و با توجه به ارتقاء ساختاری اداره سرطان و تشکیل " دبیرخانه ملی مدیریت سرطان" ( نامه شماره ۹۵۴/۷۰۰ مورخ ۱۲/۳/۱۳۹۸) و مطابق پیشنهاد معاونت توسعه مدیریت و منابع ( نامه شماره ۲۰۵۲/۲۱۲ مورخ ۲/۱۱/۱۳۹۶) از جنابعالی به عنوان نایب رئیس کمیته ملی مدیریت سرطان انتظار می رود به منظور مدیریت هماهنگ و یکپارچه این بیماری در سطح وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی اقدامات زیر را با هماهنگی معاونت های ذیربط و در جهت اجرای "برنامه ملی مدیریت سرطان" (مطابق سند پیوست) در دستور کار قرار دهید.

۱- به منظور تسریع در فرایندهای مدیریتی، افزایش اثربخشی تصمیم ها و هم افزایی اقدامات معاونت های مختلف، "دبیرخانه ملی مدیریت سرطان"، سیاستگذاری، راهبری و اجرای "برنامه ملی مدیریت سرطان" و وظایف و اختیارات معاونت های مختلف را در این زمینه و زیر نظر معاون مربوطه برعهده خواهد داشت .

۲- تامین اعتبار و بودجه مورد نیاز برنامه ها، تامین فضای فیزیکی، تنظیم تشکیلات اداری و تامین نیروی انسانی( با استفاده از پست های اداره سرطان و دیگر پست های سازمانی موجود به ویژه در معاونت های بهداشت، درمان و تحقیقات و فناوری) بر عهده معاونت توسعه مدیریت و منابع خواهد بود. در همین زمینه لازم است معاونت های بهداشت، درمان و تحقیقات و فناوری، نیروی انسانی موجود را در اختیار دبیرخانه قرار دهند.

۳- به جز فرایندهای مدیریتی و برنامه ریزی معمول که توسط "دبیرخانه ملی مدیریت سرطان" و با هماهنگی مستقیم با معاونین مربوطه صورت می گیرد، "کمیته راهبری" برنامه ملی مدیریت سرطان با حضور معاونان بهداشت، درمان، توسعه مدیریت و منابع، نایب رئیس کمیته ملی و رئیس دبیرخانه (دبیر کمیته ملی مدیریت سرطان) هر یک تا دو ماه تشکیل و گزارش آن به اینجانب اعلام گردد. دعوت سایر معاونان براساس نیاز و موضوعات مطروحه در جلسات کمیته راهبری و توسط دبیرخانه صورت گیرد.

۴- به منظور ارائه گزارش پیشرفت و استفاده از نظرات سایر معاونان و اعضاء " کمیته ملی مدیریت سرطان" به دعوت نایب رئیس کمیته و با حضور  اینجانب هر سه تا چهار ماه تشکیل گردد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز