خبرگزاری کار ایران

ترافیک سنگین در مسیر جنوب به شمال محورهای چالوس و هراز

asdasd
کد خبر : ۷۷۸۷۵۴

مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا با اشاره به آخرین وضعیت راه‌ها و جاده‌های کشور گفت: ترافیک در مسیر جنوب به شمال محورهای چالوس و هراز سنگین است.

به گزارش ایلنا، سرهنگ نادر رحمانی، رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا، درخصوص آخرین وضعیت جوی و ترافیکی راه‌های کشور اظهار داشت: در محور چالوس (جنوب به شمال) محدوده‌های بیلقان، وینه، ارنگه، سد امیرکبیر - ترافیک سنگین و در محدوده‌های پل خواب، پل زنگوله، سیاه بیشه و هزارچم ترافیک نیمه سنگین را شاهد هستیم.

وی با بیان اینکه در محور هراز (جنوب به شمال) محدوده مشاء آب اسک و حدفاصل وانا تا بایجان با ترافیک سنگین مواجهیم، افزود:-تردد در محور فیروزکوه و آزادراه قزوین-رشت مسیر (رفت و برگشت) روان است.

رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا با بیان اینکه محور‌های شمالی فاقد هرگونه مداخلات جوی است، تصریح کرد: ترافیک در تمامی محور‌های اصلی کشور روان است.

رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا با اشاره به آخرین وضعیت جوی نیز گفت: در استان خراسان شمالی شاهد بارش باران هستیم همچنین محور‌های شریانی پلدختر-کوهدشت، قدیم پلدختر-خرم آباد، شهداد-نهبندان و محور‌های غیرشریانی شمشک-دیزین، اولنگ-شاهرود و شهداد – اندوهجرد به علت نبود ایمنی کافی تا اطلاع بعدی مسدود هستند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز