خبرگزاری کار ایران

در نشست امروز وزارت کشور انجام شد؛

مشخص‌شدن چارچوب توزیع اقلام مصرفی با دوام بین سیل‌زدگان

asdasd
کد خبر : ۷۷۸۴۰۸

نشست هماهنگی بین دستگاه‌ها برای توزیع اقلام مصرفی با دوام بین سیل‌زدگان در وزارت کشور تشکیل شد.

به گزارش ایلنا، در نشست امروز وزارت کشور که با حضور جواد ناصریان دبیر کمیته برآورد، تعیین خسارت و تخصیص منابع قرارگاه بازسازی و نوسازی مناطق سیل‌زده، اسماعیل نجار جانشین قرارگاه، بازسازی و نوسازی مناطق سیل‌زده، معاون هماهنگی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی (ره) و رئیس سازمان داوطلبان جمعیت هلال‌احمر انجام شد درباره هماهنگی در بین دستگاه‌ها برای توزیع اقلام مصرفی با دوام بین خانوارهای خسارت دیده بحث و تبادل نظر صورت گرفت.

در این نشست، درباره هماهنگی بین دستگاه‌های ذیربط با توزیع اقلام مصرفی با دوام بین خانوارهای خسارت دیده ناشی از سیل در استان‌ها بحث و بررسی انجام شد.

ناصریان معاون وزیر کشور و دبیر کمیته در این نشست بر تسریع در توزیع مؤثر اقلام مصرفی با دوام بین خانوارهای خسارت دیده ناشی از سیل تاکید کرد.

در این نشست همچنین، تغییرات مدنظر در سهمیه استان‌ها بررسی و جمع بندی نهایی در این زمینه با اضافه شدن ۲ هزار سهمیه برای استان‌های گلستان و خوزستان اتخاذ شد.

در نشست امروز همچنین مصوب شد، هرگونه توزیع کالای مصرفی بادوام، توسط هلال احمر بر اساس لیست تأیید شده از سوی قرارگاه باشد و قبل از توزیع اقلام، بازرسی و بررسی میدانی نهایی صورت گیرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز