خبرگزاری کار ایران

در گفت‌وگو با ایلنا اعلام شد؛

کاهش کیفیت هوا به دلیل وزش باد و گرد و غبار در مناطق مرکزی/دمای تهران به ۳۹ درجه رسید

asdasd
کد خبر : ۷۷۷۸۳۱

یک کارشناس هواشناسی درباره آخرین وضعیت آب و هوا در کشور گفت: از امروز تا عصر روز پنجشنبه وزش باد و گرد و غبار موجب کاهش کیفیت هوا در جنوب استان تهران و مناطق مرکزی کشور خواهد شد.

احمدی (کارشناس هواشناسی) در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا درباره آخرین وضعیت آب و هوا گفت: در ۵ روز آینده با توجه به پایداری و ماندگاری نسبی توده هوای گرم در اغب بخش‌های کشور بارش قابل ملاحظه‌ای وجود ندارد.

وی ادامه داد: در عصر روز پنجشنبه و جمعه در استان آذربایجان شرقی و شمال آذربایجان غربی و برخی نقاط اردبیل بارش پراکنده باران و رعد و برق پیش‌بینی شده است.

این کارشناس هواشناسی خاطرنشان کرد: از امروز تا روز پنجشنبه نیز وزش بادهای شدید به ویژه در مناطق شرق و جنوب شرق به ویژه در زابل ادامه دارد و خیزش گرد و غبار و کاهش دید در این مدت پیش‌بینی می‌شود. همچنین در این مدت در ساعات عصرگاهی در جنوب سمنان، شمال و شرق اصفهان، جنوب استان تهران،‌ شمال استان یزد و قم وزش باد و گرد وغبار موجب کاهش کیفیت هوا در این مناطق می‌شود.

احمدی خاطرنشان کرد: از عصر روز چهارشنبه و طی روز پنجشنبه با توجه به سرعت وزش باد در کشور عراق برای جنوب غرب کشور پدیده گرد و غبار را پیش‌بینی کردیم که بیشتر در استان خوزستان مشاهده می‌شود.

وی درباره هوای تهران نیز گفت: هوای تهران امروز صاف و در ساعات عصرگاهی وزش ملایم باد پیش‌بینی شده است. همچنین بیشینه دما در تهران ۳۹ درجه است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز