خبرگزاری کار ایران

سردار مهری:

سربازان نقش بسزایی در برقراری نظم و امنیت کشور دارند

asdasd
کد خبر : ۷۷۶۹۴۵

رئیس سازمان وظیفه عمومی نیروی انتظامی گفت: سربازان نقش بسزایی در تامین توان دفاعی و برقراری نظم وامنیت کشور دارند.

به گزارش ایلنا، سردار "تقی مهری" در مراسم اعزام مشمولان دارای مدرک تحصیلی کارشناسی و بالاتر به مراکز آموزش نیروهای مسلح اظهارکرد: سربازان نقش بسزایی در تامین توان دفاعی و برقراری نظم،امنیت و تمامیت ارضی کشور دارند.

وی  افزود: با وقوع سیل در برخی از شهرهای کشور؛ سربازان در زمینه امداد، نجات و برقراری نظم و امنیت و....از خودگذشتگی و حضور چشمگیری داشته اند که این گونه فعالیت های سربازان، نشان دهنده نقش آفرینی و اهمیت جایگاه این عزیزان در مسائل دفاعی، امنیتی و... است.

رئیس سازمان وظیفه عمومی ناجا با تاکید بر تدابیر فرمانده کل نیروهای مسلح که فرمودند:"خدمت وظیفه عمومی خدمت واقعا مقدسی است که در جنگ و صلح در صف اول نیازهای ملت و کشور قرار دارد"، ادامه داد:  خدمت مقدس سربازی در تمدن ایران اسلامی دارای سابقه بسیار طولانی است و سربازان ما در طول سال های گذشته به ویژه در دوران هشت سال دفاع مقدس و در طول دوران شکوهمند چهل ساله  انقلاب اسلامی نیز نقش اساسی در برقراری نظم ، امنیت و پیشرفت کشور در عرصه های مختلف علمی،پژوهشی و ....داشته  و دارند.

سردار مهری با اشاره به اینکه یکی از نکات برجسته در دوران مقدس سربازی مسئله زندگی دسته جمعی و فراگیری شیوه های زندگی در محیط های نظامی و انتظامی است، بیان کرد: جوانان در شرایط سنی هستند که با سپری کردن خدمت سربازی،زندگی کاملا اجتماعی و مستقل از خانواده را تجربه می کنند.

به گزارش سایت پلیس، وی با بیان اینکه نظم و انضباط رکن اصلی در نیروهای مسلح است،افزود: همواره باید در راستای نهادینه کردن نظم در زندگی فردی و اجتماعی خودتلاش کنیم که با این تحول و نظم پذیری، در سایر امور خود نیز موفق خواهیم بود.

سردار مهری با اشاره به اینکه یکی از دستاوردهای خدمت سربازی ؛ تقویت حس تعلق به میهن اسلامی است، مطرح کرد: جوانان این تجربه بسیار مهم را در طول خدمت مقدس سربازی تجربه خواهندکرد که ان شاءالله بتوانیم همه ما در همه شرایط از میهن اسلامی مان دفاع کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز