خبرگزاری کار ایران

انتقاد از برخورد با دستفروشان اطراف تئاتر شهر

asdasd
کد خبر : ۷۷۶۸۶۳

حجت نظری گفت: در جمع آوری دستفروشان اطراف تئاتر شهر شاهد شتابزدگی در برخورد بودیم.

به گزارش خبرنگار ایلنا، حجت نظری در پایان یکصد و پنجاهمین جلسه علنی شورای شهر تهران در جمع خبرنگاران حاضر و درباره روند ساماندهی دستفروشان در محدوده تئاترشهر سخن گفت.

وی با بیان این نکته که در مورد دستفروشان چهارراه ولیعصر شاهد  شتاب‌زدگی در برخورد بودیم اظهار داشت: در جلسه‌ای که با نیروی انتظامی، وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و خانه تئاتر به همراه دو عضو شورا برگزار شد که از مصوبات این جلسه، مطالعات درباره تئاتر شهر برای انجام هرگونه برخورد در این محدوده بود. در این جلسه قرار نبود اقدامی در برخورد با دستفروشان انجام شود حتی من با پیش‌بینی احتمال وقوع چنین اتفاقی تذکری نیز در صحن شورا دادم تا از بروز برخورد احساسی و شتاب‌زده جلوگیری شود.

نظری با اشاره به اینکه  فشار وارد شده برای جمع‌آوری دستفروشان منجر به اجرای طرح ضربتی از سوی شورای تامین شد افزود: امیدوارم در آینده با تفکر بیشتری تصمیم‌گیری کنیم.

وی با اشاره به اینکه استفاده از نظرات مشورتی را در دستورکار قرار دهیم که به نفع فضای فرهنگی باشد تاکید کرد: در جلسه‌ای که با مسئولان وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و نیروی انتظامی برگزار کردیم، مصوب شد مطالعات دقیقی در این حوزه انجام شود و براساس آن تصمیم‌گیری شود.

وی تصریح کرد که موافق  نیستم ابزاری که با فضای تئاتر شهر همخوانی ندارد در اطراف آن به فروش برسد.

عضو شورای شهر درباره برخورد با دستفروشان مترو نیز گفت: موضوع دستفروشی در مترو کاملاً متفاوت است و باید آن را به صورت متفاوت بررسی کرد. مصوبه ساماندهی مشاغل سیار و بی‌کانون در شورای شهر تهران به تصویب رسیده و لازم الاجراست اما متأسفانه شهرداری تهران اقدامی در خور در این حوزه تاکنون انجام نداده است.

نظری در پایان اظهار داشت: درباره اجرایی شدن این مصوبه به معاونت خدمات شهری تذکر دادم. قطعاً با اجرایی شدن این مصوبه و الکترونیکی شدن آن می‌توانیم به‌صورت حداکثری عدالت را برقرار کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز