خبرگزاری کار ایران

۳ کشته و ۳ مجروح در حادثه محور "زاهدان - خاش"

asdasd
کد خبر : ۷۷۶۴۹۱

برخورد یک دستگاه پژو ۴۰۵ با پژو پارس در محور"زاهدان – خاش" ۳ کشته و ۳ مجروح بر جای گذاشت.

به گزارش ایلنا، سرهنگ " حبیب رازدار " جانشین فرمانده انتظامی شهرستان زاهدان در تشریح جزئیات این حادثه گفت: ساعت ۱۳ و ۳۰ دقیقه روز گذشته  یک فقره تصادف فوتی و حریق ۲ دستگاه خودرو سواری در محور "زاهدان - خاش" محدوده فرعی "جون آباد"به مرکز فوریت های پلیس ۱۱۰ اعلام و بلافاصله تیمی از عوامل انتظامی به همراه عوامل امدادی و پلیس راه برای بررسی موضوع به محل اعزام شدند.

وی افزود: در بررسی ماموران پاسگاه انتظامی "جون آباد"  مشخص شد یک دستگاه پژو ۴۰۵  حامل سوخت قاچاق به علت تغییر مسیر ناگهانی با یک دستگاه پژو پارس به شدت برخورد و هر دو خودرو دچار حریق شده اند.

سرهنگ  رازدار عنوان کرد: در این حادثه متاسفانه ۲ سرنشین خودرو پژو پارس و یک سرنشین پژو ۴۰۵ به علت جراحات وارد و سوختگی شدید در این حادثه در دم فوت و  ۳ سرنشین دیگر خودرو پژو پارس مجروح و توسط عوامل امدادی به بیمارستان امام علی (ع) زاهدان انتقال شدند.

به گزارش پایگاه خبری پلیس، جانشین فرمانده انتظامی شهرستان زاهدان خاطر نشان کرد: کارشناس تصادف پلیس راه علت این حادثه را بی احتیاطی راننده پژو ۴۰۵ به علت تغییر مسیر ناگهانی اعلام کرده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز