خبرگزاری کار ایران

حریق، دسترنج کشاورزان ایوانی را بلعید

asdasd
کد خبر : ۷۷۶۲۲۴

فرمانده انتظامی استان ایلام گفت: 50 هکتار از مزارع کشاورزان روستای "باسکله گرمه" شهرستان ایوان طعمه حریق شد.

به گزارش ایلنا، سردار "نورعلی یاری" اظهار داشت: در پی وقوع یک فقره آتش سوزی در مزارع روستای باسکله گرمه از توابع شهرستان ایوان و تماس کشاورزان با فوریت های پلیسی 110، بلافاصله مأموران انتظامی به محل حادثه اعزام شدند.

این مقام ارشد انتظامی افزود: با توجه به گسترش آتش سوزی در منطقه، مقدار تقریبی 30 هکتار از مزارع گندم و 20 هکتار از مزارع جو علی رغم تلاش اهالی محل، کشاورزان، نیروهای امدادی و انتظامی در آتش سوخت.

فرمانده انتظامی استان با بیان اینکه آتش سوزی بدون خسارت جانی مهار شد، خاطرنشان کرد: با توجه به آتش سوزی 50 هکتار از مزارع کشاورزان، تحقیقات جهت مشخص شدن علل و عوامل بروز آتش سوزی در دستور کار پلیس است.

بنابراعلام پایگاه خبری پلیس، سردار یاری در پایان به کشاورزان، عشایر و رانندگان توصیه کرد: با توجه به بارش های بی سابقه باران در سال گذشته و ابتدای سال جاری و پوشش گیاهی یکسان مراتع در منطقه و همچنین فصل برداشت مزارع که حاصل تلاش و دسترنج یک ساله کشاورزان است، نکات ایمنی در خصوص روشن کردن آتش و یا روشن کردن سیگار و پرت کردن فیلتر آن در حاشیه جاده ها را رعایت کرده که با کوچکترین اشتباهی مزارع و منابع طبیعی طعمه حریق می شود و مهار آن بسیار سخت است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز