خبرگزاری کار ایران

ملکی خبر داد:

سه کشته و زخمی بر اثر حریق در محل نگهداری خودروهای کلاسیک

asdasd
کد خبر : ۷۷۶۰۶۱

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی از کشته و زخمی شدن ۳ نفر به دلیل حریق در یک منزل مسکونی که محل نگهداری خودروهای کلاسیک بود، خبر داد.

جلال ملکی سخنگوی سازمان آتش‌نشانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا درباره جزییات این حادثه گفت: در ساعت ۱۲:۲۳ ظهر امروز یک مورد حادثه آتش‌سوزی در یک منزل مسکونی در محله امین‌آباد، خیابان رستگاری به سامانه ۱۲۵ سازمان آتش‌نشانی شهر تهران اطلاع داده می‌شود.

وی با بیان اینکه این محدوده جزء حریم منطقه ۲۰ شهر تهران محسوب می‌شود، تصریح کرد: بلافاصله دو ایستگاه با تجهیزات کامل به محل حادثه اعزام شد، محل حادثه یک منزل مسکونی دارای یک زیرزمین به وسعت تقریبی ۱۵۰ متر مربع بود که به محل نگهداری خودروهای کلاسیک و قدیمی تبدیل شده بود.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی با بیان اینکه در این زیرزمین حدود ۹ دستگاه خودروی کلاسیک قدیمی نگهداری و در برخی مواقع تعمیر می‌شد،  خاطرنشان کرد: طبق اطلاعات اولیه مالک و دو فرزندش مشغول کار بر خودروها بودند که به یکباره حریق آغاز می‌شود، زمانی که نیروهای آتش‌نشانی به محل حادثه می‌رسند تمام خودروها شعله‌ور بود و احتمال سرایت آتش به طبقه بالایی که مسکونی هم بود وجود داشت.

ملکی تصریح کرد: پیش از رسیدن آتش نشانان دو مرد جوان که ظاهرا فرزندان مالک ساختمان بودند از خانه خارج شده و دچار مصدومیت‌هایی نیز شده بودند. مالک این خانه که فردی ۵۰ ساله بود همچنان در زیر زمین گرفتار بود و آتش‌نشانان همزمان با خاموش کردن آتش عملیات جستجو برای نجات این فرد را نیز آغاز کرده و پس از مدتی مالک را از ساختمان خارج کرده و به عوامل اورژانس تحویل دادند.

وی ادامه داد: متاسفانه پس از معاینات اولیه توسط عوامل اورژانس مشخص شد این آقا جان خود را از دست داده است. آتش خاموش شده و از سرایت به دیگر بخش‌های ساختمان جلوگیری شد. در حال حاضر نیز کارشناسان در محل حادثه مشغول بررسی علت حادثه هستند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز