خبرگزاری کار ایران

پردیس‌های ارس و کیش دانشگاه تهران در مقطع دکتری و ارشد تا جمعه ثبت نام دارند

asdasd
کد خبر : ۷۷۵۷۷۵

زمان ثبت‌نام الکترونیکی مقاطع تحصیلی کارشناسی ارشد و دکتری پردیس‌های بین‌المللی کیش و ارس دانشگاه تهران سال تحصیلی ۹۹-۱۳۹۸ تا روز جمعه ۳۱ خرداد ۹۸ تمدید شد.

به گزارش ایلنا، معاونت آموزشی دانشگاه تهران درخصوص تمدید زمان ثبت‌نام الکترونیکی و بارگذاری مدارک متقاضیان ادامه تحصیل در مقاطع تحصیلی کارشناسی ارشد و دکتری از طریق شیوه نامه اختصاصی پردیس‌های بین‌المللی کیش و ارس، برای سال تحصیلی ۹۹-۱۳۹۸ اطلاعیه ای صادر کرد که به شرح زیر است:

متقاضیان شرکت کننده در آزمون‌های اختصاصی کارشناسی ارشد و دکتری از طریق شیوه نامه اختصاصی در پردیس‌های بین المللی کیش و ارس تا ساعت ۲۴ روز جمعه ۳۱ خرداد ۹۸ فرصت دارند تا برای ثبت نام الکترونیکی و بارگذاری مدارک اقدام کنند.

داوطلبان می‌توانند جهت کسب اطلاعات تکمیلی و اطلاع از زمان و مکان برگزاری مصاحبه به سایت پردیس‌های بین المللی کیش Kish.ut.ac.ir و ارس Aras.ut.ac.ir مراجعه کنند.

تمام داوطلبین موظف هستند در تاریخ‌های مقرر نسبت به ثبت نام الکترونیکی در سایت مذکور اقدام کرده و با در دست داشتن تأییدیه ثبت نام الکترونیکی برای انجام مصاحبه به پردیس مربوطه مراجعه کنند. در غیر این صورت از انجام مصاحبه محروم خواهند شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز