خبرگزاری کار ایران

قبادی دانا خبر داد:

راه‌اندازی سامانه سراسری جامع فرزند خواندگی

asdasd
کد خبر : ۷۷۴۷۱۶

رئیس سازمان بهزیستی کشور از راه‌اندازی سامانه سراسری جامع فرزند خواندگی خبر داد.

به گزارش ایلنا، وحید قبادی دانا عصر امروز در دیدار با نماینده ولی فقیه در گیلان با اشاره به اینکه سازمان بهزیستی به ۵ میلیون و ۸۰۰ هزار نفر ارائه خدمت می کند، اظهار کرد: یک میلیون و ۴۵۰ هزار معلول جسمی حرکتی و بیمار روانی مزمن زیر پوشش بهزیستی هستند.

وی با بیان اینکه یک میلیون و ۵۰ هزار خانوار از سازمان بهزیستی مستمری ماهانه دریافت می کنند، افزود: از تیر ماه سال گذشته پرداخت مستمری به این خانوارها سه برابر شده است.

قبادی دانا با اشاره به اینکه فعالیت‌های سازمان بهزیستی تنها روی فعالیت‌های حمایتی متمرکز نیست، گفت: اولویت فعالیت‌های این سازمان بر خدمات اجتماعی و توانبخشی است.

رئیس سازمان بهزیستی کشور با بیان اینکه ۲۵۰ هزار زن سرپرست خانوار تحت پوشش این سازمان هستند، بیان کرد: ۲۶ هزار فرزند بی سرپرست و بد سرپرست نیز زیر پوشش سازمان بهزیستی قرار دارند که از این تعداد ۱۰ هزار نفر در مراکز بهزیستی نگهداری شده و مابقی نیز در خانواده ها جایگزین هستند.

وی همچنین از راه‌اندازی سامانه جامع فرزندخواندگی به صورت سراسری خبر داد و گفت: حضور فرزندان در خانواده تأثیر بیشتری دارد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز