خبرگزاری کار ایران

128 میلیارد ریال کالای قاچاق در گچساران کشف شد

asdasd
کد خبر : ۷۷۴۶۵۰

فرمانده انتظامی کهگیلویه و بویراحمد گفت: مأموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی گچساران یک محموله کالای قاچاق به ارزش ۱۲۸ میلیارد و ۶۸۴ میلیون ریال کشف کردند.

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار مهدی انصاری روز دوشنبه اظهار داشت: مأموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی شهرستان گچساران در راستای اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز با هماهنگی قضائی در محور دژسلیمان به گچساران تور ایست و بازرسی دایر کردند.

وی افزود: حین انجام ایست و بازرسی توسط مأموران چندین خودرو حامل کالای قاچاق به محض مشاهده مأموران تغییر مسیر داده و پس از طی مسافتی کالاهای قاچاق را در حاشیه و تپه‌های اطراف جاده تخلیه و متواری شدند.

فرمانده انتظامی کهگیلویه و بویراحمد کالاهای کشف شده را شامل تعداد ۳۸ طاقه پارچه ،۱۹ کیلوگرم لیمو خشک، ۳۵۱ کیلوگرم برنج، ۳۰ کیلوگرم بادام زمینی ،۲۰ کیلوگرم کشمش، ۳۲ لیتر روغن زیتون، ۲۴ قوطی پودر جو، ۲۰ بسته سس ادویه جات ۵۰۰ گرمی، تعداد ۱۱۰ دستگاه بیت گوئین، ۴۵ دستگاه پاوربیت کوئین ،۱۴۵ تخته رختخواب، ۳۶ عددپارچ و فلاکس، ۶۴۹ عدد لوازم خانگی، ۱۰پ اکت غذای حیوانات خانگی اعلام کرد.

سردار انصاری بیان کرد: کارشناسان ارزش کالاهای کشف شده را ۱۲۸ میلیارد و ۶۸۴ میلیون ریال اعلام کرده‌اند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز