خبرگزاری کار ایران

نیروی انتظامی موافق افزایش تمدید گذرنامه به ۱۰ سال است

asdasd
کد خبر : ۷۷۴۱۷۹

فرمانده ناجا، با بیان اینکه نیروی انتظامی موافق افزایش تمدید مدت گذرنامه ها از ۵ سال به ۱۰ سال است، گفت: کارهای کارشناسی در این ارتباط انجام شده است.

به گزارش ایلنا، سردار "حسین اشتری" در حاشیه مراسم تودیع و معارفه فرمانده انتظامی استان کرمانشاه و در جمع خبرنگاران اظهار داشت: کارهای کارشناسی اولیه در رابطه با افزایش مدت تمدید گذرنامه ها به ۱۰ سال انجام و جمع بندی کار به وزارت کشور ارائه شده است.

وی ادامه داد: اگر این موضوع در ستاد گذرنامه مصوب شد، خدمت مردم اعلام خواهیم کرد، ضمن اینکه نیروی انتظامی آماده ارائه این خدمات است.

سردار اشتری با اشاره به افزایش جرایم و تنوع آن، گفت: نیروی انتظامی با آموزشی که به کارکنان می‌دهد به سمت حرفه‌ای شدن گام بر می‌دارد؛ همکاران ما امروز نسبت به سال‌های گذشته حرفه‌ای تر مأموریت‌های خودشان را انجام می‌دهند.

عالی ترین مقام انتظامی کشور با بیان اینکه ناجا در زمینه کشف جرایم رشد خیلی خوبی طی چند سال گذشته داشته است، گفت: آمارها حاکی از آن است، کشفیات ما به نسبت وقوع افزایش پیدا کرده و امیدواریم روز به روز با ارتقاء تجهیزات و حمایت‌های بیشتری که از نیروی انتظامی می‌شود بتوانیم بیش از گذشته در خدمت امنیت، آرامش و آسایش مردم باشیم.

به گزارش پایگاه خبری پلیس، سردار اشتری در ادامه درباره بازگشایی مرز خسروی با بیان اینکه نیروی انتظامی زیرساخت‌های لازم را در این پایانه دارد، گفت: ما آمادگی پذیرش زائران را در ایام اربعین حسینی داریم.

وی افزود: البته توافقی بین مسئولان دولت عراق و جمهوری اسلامی ایران باید صورت بگیرد که اگر آن توافق نامه به امضا برسد و هماهنگی آن انجام شود، نیروی انتظامی این آمادگی را دارد تا خدمات خودش را در مرز خسروی به زائران اباعبدالله الحسین (ع) ارائه دهد.

عالی ترین مقام انتظامی کشور درباره برنامه‌های ناجا در ارتباط با حجاب نیز، گفت: وظیفه نیروی انتظامی برخورد با هرگونه هنجارشکنی و حفظ ارزش‌ها است و ما هم از اینجا اعلام می‌کنیم از آمران به معروف و ناهیان از منکر حمایت می‌کنیم.

فرمانده ناجا در خاتمه گفت: همکاران ما در اقصی نقاط کشور حافظ ارزش‌ها خواهند بود و با هرگونه جرایم مشهود و هنجارشکنی طبق قانون برخورد خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز