خبرگزاری کار ایران

رئیس سازمان نهضت سوادآموزی:

نتایج ارزیابی عملکرد پایایی و اعتبار روایی سال ۹۷ استان‌ها مورد بررسی مجدد قرار گیرد

asdasd
کد خبر : ۷۷۳۳۷۹

جلسه شورای مرکزی با دستور تصمیم گیری در خصوص نحوه ابلاغ نتایج ارزیابی عملکرد سال ۱۳۹۷ استان ها و همچنین تصمبم گیری در مورد چاپ کتابها ی درسی و فرادرسی برای سال آینده با حضور معاون وزیر و رئیس سازمان نهضت سواد آموزی تشکیل شد.

به گزارش ایلنا، جلسه شورای مرکزی با دستور تصمیم گیری در خصوص نحوه ابلاغ نتایج ارزیابی عملکرد سال 1397 استان ها و همچنین تصمبم گیری در مورد چاپ کتابها ی درسی و فرادرسی برای سال آینده تشکیل شد.

محمد زاده معاون وزیر و رئیس سازمان نهضت سواد آموزی ضمن تبریک انتصاب جناب آقای حسینی به عنوان سرپرست وزارت آموزش و پرورش از حسن انتخاب شایسته و مدبرانه ریاست محترم جمهوری تشکر کرد.

محمد زاده با اشاره به درگذشت دکتر حافظی رئیس مجمع خیرین مدرسه ساز کشور ضمن تسلیت به خانواده ایشان و جامعه خیرین مدرسه ساز ،از خداوند متعال برای آن عزیز سفر کرده  رحمت و غفران الهی  و برای بستگان این مرحوم صبر جمیل خواستار شد.

رئیس سازمان نهضت سواد آموزی پس از استماع گزارش  ارزیابی عملکرد سال 1397 استانها ضمن تشکر از اقدامات صورت گرفته، تاکید کردند  نتایج ارزیابی عملکرد سال 1397 استانها، یکبار دیگر از لحاظ پایایی و اعتبار روایی مورد بررسی مجدد قرار گیرد و نتیجه نهایی جهت ابلاغ  ارائه گردد.

به گزارش روابط عمومی سازمان نهضت سواد آموزی جلسه شورای مرکزی در پایان جلسه مقرر شد برای چاپ کتابهای درسی و کتاب نماز کلید بهشت، اهداف کمی برنامه ریشه کنی بیسوادی ملاک عمل قرار گیرد و براساس آن به تجدید چاپ کتاب ها  اقدام گردد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز