خبرگزاری کار ایران

مدیرکل پذیرش و امور اداری بنیاد شهید اعلام کرد:

معرفی ۶۰۰ رزمنده فاقد مدارک بالینی به کمیسیون پزشکی بنیاد شهید

asdasd
کد خبر : ۷۷۲۷۵۶

مدیرکل پذیرش و امور اداری بنیاد شهید از معرفی ۶۰۰ نفر از رزمندگان فاقد مدارک بالینی به کمیسیون پزشکی بنیاد برای ثبت حداقل ۵ درصد جانبازی خبر داد.

به گزارش ایلنا، حجت‌الله فرهادی گفت: برابر تبصره بند الف ماده ۸۷ قانون برنامه ششم توسعه، آن دسته از رزمندگان ۸ سال دفاع مقدس که فاقد مدارک بالینی هم‌زمان با حادثه هستند با تأیید شورای عالی پزشکی نیروی مربوطه حداقل ۵ درصد جانبازی توسط بنیاد دریافت می‌کنند.

وی ادامه داد: بر همین اساس و مطابق دستورالعمل تبصره بند الف ماده ۸۷ ابلاغی ستاد کل نیروهای مسلح به نیروهای سه‌گانه ارتش، سپاه و نیروی انتظامی با تشکیل جلسات متعدد و هماهنگی‌های لازم با ایثارگران نیروهای مذکور، عملیات اجرایی این بند از قانون از اسفندماه سال ۱۳۹۷ شروع و تاکنون بیش از ۱۵۰۰ پرونده به صورت مشترک بررسی‌شده است که از این تعداد بالغ‌بر ۶۰۰ پرونده تأیید و جهت اخذ درصد به کمسیون پزشکی بنیاد ارسال شده‌اند.

مدیرکل پذیرش و امور اداری بنیاد شهید و امور ایثارگران با اشاره به برگزاری مستمر جلسات بررسی پرونده‌ها به‌صورت هفتگی گفت: این جلسات با نیروهای مربوطه تا تعیین تکلیف تمام متقاضیان ادامه خواهد داشت و آن دسته از پرونده‌هایی که دارای نقص مدرک هستند به یگان مربوطه اعلام می‌شوند تا پس از رفع نقص مجدداً جهت طی مراحل اداری بررسی‌شده و اقدام لازم برای آنها به عمل آید.

فرهادی در پایان اظهار داشت: توصیه می‌شود که یگان‌های مربوطه در استان‌ها برای تسریع کار و جلوگیری از نارضایتی رزمندگان متقاضی مشمول قانون فوق به ابلاغیه ستاد کل توجه و برابر گام‌های ابلاغی نسبت به تشکیل پرونده اقدام کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز