خبرگزاری کار ایران

مافی:

توانمندی‌ها در حوزه‌های روستایی مورد توجه قرار بگیرد

asdasd
کد خبر : ۷۷۲۵۴۶

نماینده مردم تهران در مجلس بر لزوم توجه جدی توانمندی‌ها در حوزه‌های روستایی تاکید کرد.

نماینده مردم تهران با اشاره به پروژه تصفیر یعنی به صفر رساندن درآمدهای نفتی در مجلس گفت: با تلاش های بسیار اجازه ندادیم که مالیات از دهیاری ها مصوب شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا، پروانه مافی در سی و دومین نشست مدیران کل امور روستایی و شوراهای استانداری تهران با اشاره به توسعه روستاها گفت: ادبیات توسعه تعریف مشخصی دارد که یکی از راه‌های اساسی آن توجه به روستاها است یعنی هر کشوری برای رشد توسعه باید رویکردش به سمت روستاها باشند.

وی با اشاره به فراکسیون اشتغال در مجلس ادامه داد: فراکسیون تولید و اشتغال اولین فراکسیون مجلس بود که موضوع اشتغال را به طور جدی دنبال می کند همچنین موضوع یک و نیم میلیارد دلار از صندوق توسعه ملی یکی از مهم‌ترین مصوبات بوده که پیگیری‌های زیادی برای آن انجام شد.

نماینده مردم تهران، ری و شمیرانات به موضوع معافیت های مالیات دهیاری‌ها اشاره کرد و گفت: موضوع معافیت مالیاتی دهیاری‌ها در مجلس مطرح شد و خوشبختانه دریافت مالیات از دهیاری ها مصوب نشد و تلاش می کنیم نظارت بنیاد مسکن نیز بر پروژه های روستایی مصوب نشود همچنین از مباحث اصلی دیگر که در روستاها پیگیری کردیم وضعیت آب و فاضلاب به ویژه در استان تهران بود.

مافی همچنین با اشاره به شرایط دشوار اقتصادی کشور عنوان کرد: سیاست خارجی و بحران های ناشی از تحریم موجب شده که در شرایط تحریم پروژه تصفیر یعنی به صفر رساندن درآمدهای نفتی مورد توجه جدی قرار گیرد که سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی بودجه جدیدی بر اساس پویش ها و پژوهش‌های مجلس انجام می‌دهد.

وی تصریح کرد: بودجه جدید بر اساس اقتصاد بدون نفت دنبال می شود که درآمد حاصل از نفت تهران به صفر می رسد که با هدف خنثی کردن استفاده از نفت به عنوان اهرم تحریم پیگیری می‌شود.

نماینده مردم تهران، ری و شمیرانات با اشاره به اینکه این بودجه در یک سال اجرایی می شود و بعد از بر اساس دستاوردها تصمیم‌گیری صورت می گیرد بیان کرد: بهتر است برای اجرایی کردن این بودجه جایگزینی توانمندی‌ها در حوزه‌های روستایی مورد توجه جدی قرار بگیرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز