خبرگزاری کار ایران

توزیع کارت ورود به جلسه آزمون ورودی پایه دهم مدارس استعدادهای درخشان

asdasd
کد خبر : ۷۷۲۴۵۲

دریافت کارت ورود به جلسه آزمون ورودی پایه دهم مدارس استعدادهای درخشان و نمونه دولتی از امروز امکان پذیر است.

به گزارش ایلنا،‌ معاونت روابط عمومی و اطلاع‌رسانی آموزش ‌و پرورش، ویرایش و دریافت کارت ورود به جلسه  آزمون ورودی پایه دهم مدارس استعدادهای درخشان و نمونه دولتی 99-1398 از طریق سامانه http://www.azmoon.medu.ir امکان‌پذیر است.

براساس این گزارش تمامی داوطلبانی که در مهلت مقرر، ثبت‌نام اولیه خود را انجام داده‌اند می توانند جهت دریافت کارت ورود به جلسه آزمون، مراحل زیر را انجام دهند:

مرحله اول: در صورت تمایل، قبل از پرداخت مبلغ ثبت نام، نسبت به ویرایش اولویت‌های انتخابی خود اقدام نمایند.

مرحله دوم : نسبت به پرداخت الکترونیکی وجه ثبت نام از طریق سامانه اقدام و فرایند ثبت‌نام خود را تکمیل نمایند.

مرحله سوم: پس از تکمیل فرایند فوق، نسبت به دریافت کارت ورود به جلسه خود اقدام نمایند و از نشانی حوزه امتحانی و زمان آزمون مطلع شوند.

به گزارش معاونت روابط عمومی و اطلاع‌رسانی آموزش ‌و پرورش، شرط لازم جهت ورود به جلسه آزمون، همراه داشتن کارت شناسایی عکس‌دار است.

شایان ذکر است؛ درصورتی‌که کارت ورود به جلسه آزمون، فاقد عکس بوده یا به‌اشتباه، عکس دیگری آپلود شده است، داوطلبان باید ضمن به همراه داشتن یک قطعه عکس پرسنلی، جهت الصاق و تائید آن به مدرسه محل تحصیل خود مراجعه کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز