خبرگزاری کار ایران

انتقاد سخنگوی شورای شهر از موازی‌کاری در طراحی‌های شهری

asdasd
کد خبر : ۷۷۱۲۴۱

عضو شورای شهر تهران گفت: موازی کاری در حوزه طراحی شهری در معاونت های شهرداری وجود دارد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، در یکصد و چهل و ششمین جلسه شورا گزارش عملکرد معاونت معماری و شهرسازی ارائه شد. پس از آن اعضای شورای شهر به بیان نظرات خود درباره این گزارش پرداختند.

علی اعطا با اشاره به موازی کاری  در حوزه طراحی شهری که در چند معاونت رخ می دهد، گفت: در حوزه طراحی شهری علاوه بر معاونت شهرسازی، معاونت اجتماعی نیز توسط شرکت توسعه فضاهای فرهنگی در معاونت فنی و عمران سازمان عمران مناطق و در معاونت خدمات شهری سازمان زیباسازی طرح های شهری را تهیه و اجرا می کند. چنین فعالیت های موازی تنها به اتلاف منابع ختم می شودو انتظار می رود به سمت انسجام بیشتر در این حوزه حرکت کنیم.

وی درباره لغو مصوبه برج باغ ها نیز با تاکید بر اینکه نباید پرونده هایی که مجوز و پروانه دریافت نکرده اند ضرر مالی کنند گفت: برخی از این پرونده ها بلاتکلیف مانده اند که ما اجازه ساخت و ساز به آنها نداده ایم. ما قصد نداریم حق و حقوق مردم ضایع شود، بنابراین معاونت شهرسازی باید به دنبال حل و فصل این مشکل باشد.

اعطا در ادامه با اشاره به تشکیل اتاق فکرهای قوی در معاونت شهرسازی گفت: متاسفانه این اتاق های فکر در این دوره شورا تعطیل شدند که باید به آن رسیدگی شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز