خبرگزاری کار ایران

سرقت گوشی دختر جوان با کوبیدن چوب بر سرش!

asdasd
کد خبر : ۷۷۰۵۲۲

رئیس کلانتری ۱۶۳ ولنجک از دستگیری سارق گوشی قاپ توسط ماموران گشت کلانتری خبر داد.

به گزارش ایلنا،‌ سرهنگ محمد باقر قدم زاده با اشاره به جزئیات سرقت گوشی دختری جوان در پارک زعفرانیه گفت: روز گذشته طی تماس های مردمی با پلیس ۱۱۰ ماموران عملیات این کلانتری در جریان یک فقره سرقت منجر به ضرب وجرح در پارک زعفرانیه قرار گرفتند و سریعا با حضور در محل تحقیقات اولیه خود را برای مشخص شدن موضوع آغاز کردند.

رئیس کلانتری ۱۶۳ ولنجک با بیان اینکه در تحقیقات میدانی، مشخص شد متهم با استفاده از یک چوب به سر خانم جوانی کوبیده است ادامه داد: متهم که کلاهی نقابدار نیز به سر داشته، بعد از آن با قاپیدن گوشی این خانم از پارک بیرون رفته و سوار موتورسیکلت فردی از محل دور شده است.

وی تصریح کرد: رهگذران که با دیدن حال مالباخته از این وضعیت نگران او شده بودند، سریعا با پلیس و اورژانس تماس گرفتند که به مرکز درمانی منتقل گردید و حالش مساعد است.

رئیس کلانتری ۱۶۳ ولنجک ادامه داد: در ادامه طرح دستگیری به اجرا درآمد و در ساعت ۱۷:۳۰ دیروز بالاخره ماموران با موتورسیکلت مشکوکی با یک ترک نشین برخورد کردند که ترک نشین آن در حال گوشی قاپی بود که با دیدن ماموران موتورسیکلت سوار از محل متواری شد و ماموران به تعقیب و گریز با آنها پرداختند.

سرهنگ قدم زاده ادامه داد: در قسمتی از راه، موتورسیکلت متوقف شد و فرد ترک نشین از موقعیت استفاده کرد تا از دست ماموران به صورت پیاده بگریزد که ماموران گشتی هم مجبور شدند به تعقیب همین فرد بپردازند؛ پس از دستگیری  متهم، از جیبش یک عدد اسپری اشک آور در آورد و با استفاده از آن به صورت ماموران اسپری پاشید.

وی در ادامه بیان داشت: با اینحال ماموران متهم را که همچنان قصد فرار داشت، با شلیک دو تیر هوایی و قوانین به کارگیری سلاح، زمینگیر کردند و به کلانتری دلالت دادند که متهم صراحتا به جرم ارتکابی اعتراف کرد و از کیف کوله وی، گوشی سرقتی مالباخته به همراه یک عدد کلاه نقابی و اسپری گاز اشک آور کشف شد.

وی درباره انگیزه متهم گفت: او انگیزه خود را تسویه بدهی هایش اعلام و اعتراف کرد که صبح امروز بعد از بازگشتن از ترکیه، به دلیل بی پولی تصمیم به طراحی چنین سناریویی برای تسویه بدهی هایش گرفته است.

بنابراین گزارش، برای متهم پرونده ای در زمینه سرقت منجر به آزار تشکیل شد و تلاش های پلیسی برای شناسایی و دستگیری همدست وی ادامه دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز