خبرگزاری کار ایران

ترافیک در محورهای شمالی کشور/اعلام محدودیت تردد در مسیر جنوب به شمال محور هراز

asdasd
کد خبر : ۷۷۰۴۵۶

رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا آخرین وضعیت راه‌ها و جاده‌های کشور را اعلام کرد.

سرهنگ نادر رحمانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا درباره آخرین وضعیت راه‌ها و جاده‌های کشور گفت: ترافیک در مسیر جنوب به شمال محور کرج – چالوس (از بیلقان تا کیلومتر6 ) سنگین و طول محور پرحجم و روان همچنین در مسیر شمال به جنوب محور کرج-چالوس(محدوده های مرزن آباد,دزبن ,سیاه بیشه,پل زنگوله,آدران و سد کرج) ترافیک نیمه سنگین و طول محور پر حجم و روان است.

وی ادامه داد: در مسیر شمال به جنوب محور هراز(محدوده های پارک جنگلی آمل,تونل شماره یک,تونل وانا,شنگلده) ترافیک نیمه سنگین و طول محور پرحجم و روان همچنین ترافیک در مسیر جنوب به شمال محور هراز(محدوده سه راهی چلاو) نیمه سنگین گزارش شده است.

به گفته رحمانی ترافیک در مسیر شمال به جنوب محور فیروزکوه طول محور پرحجم و روان و در شمال به جنوب محور رشت-قزوین(محدوده های لوشان,رودبار) نیز نیمه سنگین و طول محور پرحجم و روان است.

رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا با بیان اینکه سایر محورهای مواصلاتی کشور از جوی آرام و ترافیکی روان برخوردار هستند، ادامه داد: برابر اعلام پلیس راه شرق استان تهران,ساعت:15:10 یوم جاری در محور هراز (مسیر جنوب به شمال) جهت تخلیه بار ترافیک مسیر شمال به جنوب  محدودیت تردد اجرا شد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز