خبرگزاری کار ایران

در بازدید از ستاد شهرداری تهران در مراسم بزرگداشت ارتحال امام (ره) مطرح شد

استقرار یک سایت سیار رصد در حرم مطهر برای بررسی مشکلات احتمالی

asdasd
کد خبر : ۷۷۰۱۶۹

مشاور و مدیرکل دفتر شهردار تهران از استقرار یک سایت سیار رصد در حرم مطهر برای بررسی مشکلات احتمالی حین اجرای مراسم سی امین سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) خبر داد.

به گزارش ایلنا، مصطفی کاظمی در بازدید از ستاد شهرداری تهران در مراسم بزرگداشت سی امین سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی (ره) اظهار کرد: دو ماه پیش در جلسه شورای معاونان، شهردار تهران از تمام حوزه‌های شهرداری تهران درخواست کرد، برای برگزاری برنامه امسال برنامه‌ریزی ها و اقدامات لازم داخلی و هماهنگی با سازمان‌های دیگر را در دستور کار قرار دهند.

وی عنوان کرد: معاونت خدمات شهری شهرداری تهران به عنوان معاونتی که اقدامات میدانی را برعهده دارد، اولین بخشی بود که برنامه‌ریزی و اقدامات خود را آغاز کرد. طبق بازدیدی که از صبح امروز داشتم، در بخش‌های مختلف هماهنگی‌های بسیار خوبی انجام شده و مجموعه خانواده شهرداری تهران امکانات بسیار خوبی مهیا کرد.

مشاور و مدیر کل دفتر شهردار تهران عنوان کرد: شهرداری تهران از دو روز قبل از آغاز مراسم فعالیت‌های خود را آغاز کرده و تا یک روز پس از پایان مراسم هم در محل مستقر و در حالت آماه باش هستند تا خدمات به نحو مطلوب ارائه شود.

کاظمی با تاکید بر اینکه امسال هزینه برنامه‌ها نسبت به سال‌های پیش کاهش چشمگیری داشته است، تصریح کرد: شهرداری تهران با استفاده از تجارب سال‌های پیش در هزینه‌ها، اقدامات خوبی داشته است. قابل تاکید است در کنار این مسئله کیفیت برنامه‌ها افزایش قابل توجهی داشته است و این موارد نشان دهنده تجارب خوب شهرداری است.

وی عنوان کرد: یگان حفاظت شهرداری تهران هم آمادگی کافی را برای برگزاری این برنامه داشته و در این خصوص هماهنگی‌های خوبی با سایر نهادها داشته اند که نشان از مدیریت خوب آن‌ها است.

مشاور و مدیر کل دفتر شهردار تهران افزود: ستاد مدیریت بحران شهرداری هم امسال خدمات قابل توجهی ارائه داده است. یک سایت سیار رصد در محل برگزاری مراسم، مستقر شده است و تمام محدوده برگزاری مراسم و مشکلات احتمالی با این وسیله رصد می‌شود. همچنین امسال برای اولین بار این سایت به مرکز اصلی مدیریت بحران وصل شده که نشان از یک برنامه‌ریزی منسجم دارد.

کاظمی با اشاره به خدمات شرکت شهر سالم عنوان کرد: تیم‌های پزشکی، آمبولانس، ایجاد سایت و … در محل برگزاری مراسم استقرار پیدا کردند و امکانات خوبی برای زائرین فراهم شده است.

وی ادامه داد: برخی از مناطق شهرداری تهران برای توزیع مواد غذایی به هنگام افطار مستقر شده اند. امسال برای اولین بار غرفه بندی ها با نظم بسیار منسجمی انجام شده است و امیدواریم تجمع سابق را نداشته باشیم.

مشاور و مدیر کل دفتر شهردار تهران در پایان عنوان کرد: امکانات جانبی دیگر هم تحت مدیریت یکپارچه و واحدی فراهم شده است که این مجموعه منسجم نشان از آمادگی خیلی خوب شهرداری تهران در برگزاری این مراسم دارد و هیچ نگرانی‌ای برای برگزاری مراسم وجود ندارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز