خبرگزاری کار ایران

پلیس راهور تهران بزرگ اعلام کرد؛

تاکیدات پلیس راهور برای خروج تهران

asdasd
کد خبر : ۷۷۰۱۵۶

معاون ترافیکی پلیس راهور از شهروندان تهران درخواست کرد، جهت خروج از شهر از مسیرهای با بار ترافیکی سنگین استفاده نکنند.

سرهنگ مجید رضایی (معاون ترافیکی پلیس راهور تهران بزرگ) در گفتگو با خبرنگار ایلنا، درخصوص تردد همشهریان تهرانی و خروج ازشهر تهران گفت: باتوجه به محدودیت‌هایی که در معابر اطراف حرم مطهر حضرت امام خمینی شاهد آن هستیم، قطعا بار ترافیکی سنگینی در محورهای اطراف ایجاد خواهد شد و بارترافیکی محدوده بزرگراه‌های آزادگان و آزادراه خلیج فارس حجم بالایی دارد. از این رو از شهروندانی که قصد خروج از تهران را دارند درخواست می‌کنیم از معابر اطراف، معابر جایگزین مثل آزادراه تهران ساوه و مقاطع جاده قدیم، آزداگان شرق به غرب و محدوده خروجی‌های آزادگان استفاده کنند.

وی ادامه داد: در محدوده آزادراه جنوب به شمال تهران- قم محدودیتی وجود ندارد اما به واسطه مراجعات مردم در سالگرد حضرت امام خمینی قطعا حجم سنگینی در این محدوده خواهیم داشت. نیاز است که شهروندان محترم از محورهای جایگزین استفاده کنند و از معابر مبادی ورودی حرم مطهر را به خاطر سنگینی حجم ترافیک استفاده نکنند.

معاون ترافیکی پلیس راهور تهران بزرگ در پایان تاکید کرد: مردم سعی کنند در هنگام خروج از سطح شهر تهران کلیه مقررات مربوط به نظم و ایمنی و رانندگی در حین در محدوده برون شهری را مدنظر داشته باشند تا حوادث کمتری را شاهد باشیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز