خبرگزاری کار ایران

مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا اعلام کرد؛

ترافیک سنگین در محور‌های چالوس- هراز و آزادراه کرج - قزوین / بسته شدن محور هراز برای مدت زمان محدود

asdasd
کد خبر : ۷۷۰۱۴۴

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا از ترافیک سنگین و نیمه سنگین در برخی محور‌های مواصلاتی کشور خبر داد.

به گزارش ایلنا،  سرهنگ نادر رحمانی، رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا، درباره آخرین وضعیت ترافیکی محورهای مواصلاتی کشور گفت: در حال حاضر ترافیک در محور‌های منتهی به تهران اعم از محور ساوه-تهران، محور قم-تهران، محور کرج-تهران و محور پاکدشت-تهران پرحجم است.

سرهنگ رحمانی ادامه داد: ترافیک مسیر رفت و برگشت محور کرج-چالوس سنگین و نیمه سنگین، هر دو مسیر رفت و برگشت محور هراز سنگین و محور‌های فیروزکوه و رشت- قزوین نیز ترافیک نیمه سنگین گزارش شده است.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا گفت: سایر محور‌های مواصلاتی کشور از جوی آرام و ترافیکی روان برخوردارند.

رئیس پلیس راه آمل نیز با اشاره به ترافیک سنگین و پرحجم در محور هراز گفت: این جاده برای کاهش بار ترافیکی بسته شد. سرهنگ حسن نژاد، مسدود شدن دو طرفه جاده هراز را از ساعت 10:30تا 13:30 امروز -سه‌شنبه 14 خرداد ماه- اعلام کرد .

راه‌های ارتباطی سوادکوه و کندوان نیز اکنون بار ترافیکی پرحجم و سنگین دارند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز