خبرگزاری کار ایران

همزمان با برگزاری نماز عید سعید فطر؛

آتش‌نشانی برای ایمنی مراسم عید فطر آمادگی کامل دارد

asdasd
کد خبر : ۷۷۰۱۲۲

سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران برای تامین ایمنی نمازگزاران در عید فطر آماده ارائه خدمات به شهروندان است.

به گزارش ایلنا، واحد کیانی معاون عملیات سازمان آتش نشانی تهران با اعلام این مطلب اظهار کرد: سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران برای تأمین ایمنی نمازگزاران در مراسم پرشکوه نماز عید سعید فطر با تمام توان آماده ارائه خدمات به شهروندان است.

وی افزود: این سازمان امسال هم همانند سال‌های قبل در روز عید سعید فطر، تأمین ایمنی نمازگزاران و محل برگزاری نماز عید فطر را برعهده دارد.

کیانی تصریح کرد: دراین راستا علاوه بر آمادگی کامل ۱۳۰ ایستگاه ویژه خاموش کردن آتش سوزی و ۱۹ گروه امداد و نجات سازمان آتش نشانی در سطح شهر تهران، ترتیبات ویژه‌ای نیز برای ایمنی محل برگزاری نماز عید فطر در بخش‌های داخلی و بیرونی مصلای بزرگ امام خمینی (ره) انجام داده است.

وی ادامه داد: در این روز ۸۳ آتش نشان با ۲۰ دستگاه خودروی سبک و سنگین آتش نشانی و ۱۳ دستگاه موتورسیکلت عملیاتی در نقاط مختلف و حساس مصلای بزرگ تهران و همچنین در نقاط پرتردد سطح شهر از جمله میدان‌های شهر ری، مدرس و بشارت مستقر می‌شوند.

واحد کیانی تاکید کرد: این نیروها تا پایان برگزاری مراسم و تخلیه کامل محل برگزاری نماز و عادی شدن اوضاع در محل باقی خواهند ماند.

معاون عملیات این سازمان در پایان ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات شهروندان گرامی، توصیه کرد که در صورت بروز هر گونه آتش سوزی یا حادثه‌ای ضمن حفظ خونسردی و نیز دور شدن سریع از محل حادثه، بلافاصله موضوع را با سامانه ۱۲۵ و یا نیروهای آتش نشانی مستقر در محل اطلاع دهند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز