خبرگزاری کار ایران

سردار رحیمی خبر داد:

تشکیل قرارگاه روح‌الله در آستانه مراسم سی امین سالگرد امام راحل

asdasd
کد خبر : ۷۶۹۳۹۶

رئیس پلیس پایتخت در آستانه سی امین سالگرد ارتحال امام راحل از تشکیل قرارگاه روح الله و تمهیدات لازم در هر چه با شکوه تر این مراسم خبر داد.

به گزارش ایلنا، سردار "حسین رحیمی " در جلسه کمیسیون عملیات فرماندهی انتظامی تهران بزرگ با تسلیت سی امین سالگرد رحلت جانگذار امام راحل، بنیانگذار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، بیان داشت: امام خمینی(ره) تنها منادی اسلام راستین و بزرگ پرچمدار اسلام ناب محمدی(ص) در عصر حاضر هستند که راه و سیره نبی مکرم اسلام (ص) و ائمه معصومین علیهم السلام را بعد از هزار و چهار صد سال زنده و اسلام راستین و حقیقی را به جهان معرفی کردند.

در این جلسه که با حضور جانشین فرمانده هان ویژه غرب و شرق تهران برگزار شد رئیس پلیس پایتخت با تشکر و قدردانی از تلاش های مجموعه انتظامی و راهور پلیس پایتخت در مراسم مختلف شب های قدر و راهپیمایی روز جهانی قدس، افزود: تامین امنیت مردم در پیشگاه الهی دارای شان و جایگاه والایی است و این مهم در شب های قدر و مراسم روز قدس که حماسه دفاع از مردم مظلوم فلسطین است ارزش و بهای بالاتری در پیشگاه خداوند متعال خواهد داشت.

این مقام ارشد انتظامی با اشاره به در پیش بودن مراسم سالگرد ارتحال امام راحل و تشکیل قرارگاه روح الله در این زمینه، عنوان داشت: تمهیدات ترافیکی و انتظامی لازم برای برگزاری این مراسم اندیشیده شده و از همه ظرفیت های موجود برای تامین امنیت زائران حرم امام و انجام هر چه بهتر دیگر ماموریت های انتظامی و ترافیکی استفاده خواهیم کرد.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ با تاکید بر اینکه در تهران بیش از یک صد مراسم سنگین و مختلف در شب های قدر و دیگر روزها و لیالی ماه مبارک رمضان داشته ایم که بحول و قوه الهی و همت و هوشیاری همکارانم هیچ گونه مورد انتظامی امنیتی خاصی نداشته ایم، بیان داشت: دشمنان همچنان به دنبال ایجاد نا امنی در کشور ما هستند که با هوشیاری و بصیرت مقام عظمای ولایت و مردم همیشه در صحنه و نیروهای انتظامی و امنیتی تا کنون موفق نبوده اند و بعد از این هم ناکام خواهند ماند و علیرغم همه مشکلات اقتصادی و ... که دشمنان رقم زده اند حضور پر شور مردم در راهپیمایی روز قدس نشان بصیرت و موقعیت شناسی و تبعیت مردم از ولایت و حمایت از انقلابشان است.

بنابراعلام پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس، سردار رحیمی با اشاره به پیش بینی 13 پارکینگ در اطراف حرم مطهر امام راحل و توجیه مسئولان کاروان های استان ها اظهار داشت: با هماهنگی های صورت گرفته پارکینگ های اطراف حرم از ساعت 7 صبح روز مراسم ارتحال سی امین سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی(ره) آماده پذیرش 300 تا 500 هزار زائر هستند.

گفتنی است، با اشرافیت و رصد های دقیق اطلاعاتی و تدابیر و تمهیدات صورت گرفته در سی امین سالگرد مراسم ارتحال امام راحل همه نیروهای پلیس پایتخت با آماده باش کامل و با هوشیاری و جدیت پای کار خواهند بود تا این مراسم در کمال امنیت و آرامش اجرا شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز