خبرگزاری کار ایران

استقبال مجمع جهانی سلامت از برگزاری بسیج ملی کنترل فشار خون در ایران

asdasd
کد خبر : ۷۶۸۲۹۳

معاون بهداشت وزارت بهداشت از استقبال مجمع جهانی سلامت در ژنو از برگزاری بسیج ملی کنترل فشار خون در ایران خبر داد.

به گزارش ایلنا، علیرضا رییسی در جلسه کمیته اجرایی بسیج ملی کنترل فشار خون گفت: مجمع جهانی سلامت در ژنو از برگزاری بسیج ملی کنترل فشار خون در ایران استقبال کرد و رییس امرو نیز پیام تقدیر فرستاد.

وی افزود: مدیران سازمان بهداشت جهانی پیشرفت ایران در زمینه NCD را ستودند و از مداخله در بحث فشار خون قدردانی کردند.

معاون بهداشت وزارت بهداشت اعلام کرد: این حجم از کار در بسیج ملی فشار خون در کشور بی نظیر است و این تجربه در جهان قابل ارائه خواهد بود.

رییسی از کارگروه های فعال در بسیج ملی کنترل فشار خون خواست پوشش مراسم مهم مانند نماز عید فطر، مراسم ارتحال حضرت امام "ره" و نماز جمعه ها، همچنین جلب مشارکت همه نهادها، بکارگیری بهینه بیمارستان ها، کلینیک ها و ایستگاه ها در بسیج ملی کنترل فشار خون را مد نظر داشته باشند.

معاون بهداشت وزارت بهداشت در پایان ضمن با اهمیت خواندن پویش اطلاع رسانی این بسیج ملی اظهار داشت: آگاه سازی آحاد ملت و تبیین اهمیت این برنامه ملی بسیار مهم بوده و در تاثیرگذاری و فراگیری بسیج ملی کنترل فشار خون نقش بسزایی خواهد داشت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز