خبرگزاری کار ایران

کلیات طرح ساماندهی تابلوهای مراکز گردشگری تهران تصویب شد

asdasd
کد خبر : ۷۶۷۸۵۷

طرح الزام شهرداری تهران درباره ساماندهی و اصلاح تابلوهای راهنمای مراکز تاریخی و گردشگری در صحن شورا به تصویب رسید.

به‌ گزارش ‌خبرنگار ایلنا، در یکصد و چهل و چهارمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر تهران در جریان بررسی طرح "الزام شهرداری به شناسایی، ساماندهی و اصلاح تابلوهای راهنمایی مراکز تاریخی و گردشگری شهر تهران" کلیات این طرح با 19 رای موافق از 19 عضو حاضر در جلسه به تصویب رسید.

در جریان بررسی این طرح  محمد جواد حق شناس، رییس کمیسیون فرهنگی ــ اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران در گزارشی گفت‌: مساله اصلی در این طرح ساماندهی تابلوهایی است که معرف ساختمان‌ها، بناهای میراثی و تاریخی شهر تهران است.

وی در ادامه اظهار داشت: باید به سمتی حرکت کنیم که تهران به عنوان یکی از مبادی اصلی گردشگری در کشور سهم بیشتری به عنوان مقصد گردشگری در این حوزه داشته باشد.

حق شناس با اشاره به اینکه تهران در سال‌های گذشته جایگاهی به عنوان مقصد "گردشگری" در کشور نداشته است و در حقیقت گردشگران خارجی فقط از طریق فرودگاه امام خمینی به شهر تهران وارد می‌شوند، افزود: اما تهران سهمی به عنوان مقصد "گردشگری" ندارد و بیشتر شهرهای شیراز، اصفهان، کاشان و غیره به عنوان مقصد گردشگری انتخاب می‌شوند، لذا باید فرصتی برای گردشگران داخلی و خارجی و حتی اهالی خود تهران ایجاد کرد تا این شهر را و ویژگی‌های آن را بهتر بشناسند؛ در این مسیر ساماندهی تابلوهای گردشگری امکان شناسایی هر چه‌ بیشتر اماکن کلانشهر تهران را فراهم می‌کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز