خبرگزاری کار ایران

رئیس شورای شهر تهران مطرح کرد:

ضرورت جلوگیری از پایمال شدن حقوق عمومی

asdasd
کد خبر : ۷۶۷۶۸۸

رئیس شورای شهر تهران بر ضرورت جلوگیری از پایمال شدن حقوق عمومی تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، محسن هاشمی در ابتدای  یکصد و چهل و چهارمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران، با اشاره به اینکه امشب بنا بر روایات بیشترین احتمال شب قدر را دارد، گفت: شب قدر در اسلام، معنوی ترین لحظات انسان است و به تعبیر قرآن، شب قدر، اگر قدر دانسته شود، از هزار ماه که معادل عمر یک انسان است، برتر است و این به معنای آن است که انسان در این شب، می تواند با تامل و تفکر و درک فیوضات معنوی زندگی خود را متحول کند و حیات بهتری را رقم بزند.

وی در ادامه افزود: مفهوم شب قدر، در تعیین جایگاه و سرنوشت انسان است، تقدیر الهی در این شب رقم می خورد و کسانی که براساس تفکر ومعرفت وآگاهی دست به اصلاح خود می زنند، می توانند آینده بهتری را در تقدیرشان رقم بزنند.

رئیس شورای شهر تهران با اشاره به اینکه امشب بهترین زمان برای تفکر در مفهوم قدر و رعایت اندازه و اعتدال در زندگی است تصریح کرد: در شرایط فعلی که کشور در وضعیت دشواری بسر می برد و مردم با تنگنای شدید اقتصادی مواجه هستند از مسئولان می خواهم درخدمت صحیح به مردم و جلوگیری از پایمال شدن حقوق عمومی عمل کنند.

هاشمی در ادامه افزود: ایران امروز نیاز به شناخت قدر و فراهم کردن بستر برای تعیین مقدرات خوب برای آینده کشور دارد، نباید هیچ اصل و ضرورتی قربانی اصلی دیگر شود که این موضوع مصداق رعایت قدر است.استقلال و اقتدار ایران در گرو رفاه و تامین معیشت مردم است در عین حال که رضایت عمومی بدون حراست از حقوق ومنافع ملی کشور محقق نمی شود.

جریانات افراطی و تفریطی، می خواهند با فدا کردن و عدم رعایت حق و قدر برخی از اصول، اهداف خود را محقق کنند که این مصداق تندروی و خروج از اعتدال وعقلانیت است.

وی در ادامه تصریح کرد: همچنین لازم است طبق سنت حسنه، که حلالیت گرفتن از صاحبان حق را یکی از مقدمات شب قدر می داند از همه شهروندان تهرانی از قصور وتقصیر در خدمت طلب بخشایش کرده و امیدواریم که در شب قدر امسال، سرنوشتی بهتر با توفیق خدمت بیشتر وخطای کمتر از سوی خداوند برایمان مقدر گردد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز