خبرگزاری کار ایران

جلال ملکی خبر داد:

وقوع 55 حادثه به دلیل طوفان ناگهانی در تهران

asdasd
کد خبر : ۷۶۷۱۸۶

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی از وقوع 55 حادثه مرتبط با طوفان در تهران خبر داد.

 جلال ملکی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا درباره وزش ناگهانی تندباد در تهران گفت: به دلیل وقوع ناگهان طوفان حوادثی را در تهران شاهد بودیم.

 وی ادامه داد: در مدت زمان طوفان ۴۰ مورد حادثه مرتبط با درختان را در تهران شاهد بودیم که البته همه این موارد مرتبط با شکستن و سقوط کامل درختان نبود.

 سخنگوی سازمان آتش‌نشانی خاطرنشان کرد: در برخی موارد شاخه‌ بزرگ درختان شکسته و در برخی موارد دیگر نیز احتمال شکستن و سقوط کامل درختان وجود داشت که با حضور عوامل شهرداری و آتش نشانی نسبت به رفع خطر اقدام شده که البته در برخی موارد نیز شکستن و سقوط درختان را نیز شاهد بودیم.

ملکی تصریح کرد: ۱۵ مورد هم سقوط اجسام سنگین از جمله پرتاب شدن ورق‌های شیروانی، سقوط سنگ نمای ساختمان، احتمال پارگی کابل برق و سقوط اجسامی مانند گلدان و مجسمه که در برخی بالکن ها قرار داده شده است را شاهد بودیم.

 وی ادامه داد: در همه این موارد آتش‌نشانان و عوامل ۱۳۷ شهرداری به سرعت در محل حاضر شده و نسبت به امدادرسانی اقدامات لازم را انجام دادند. البته این موارد تنها موضوعاتی است که به سازمان آتش نشانی اطلاع داده شده ممکن است حوادثی باشد که مستقیما به سلزمان آتش نشانی اطلاع داده نشده باشد بنابراین نا آماری از آنها نداریم.

به گفته سخنگوی سازمان آتش نشانی در این حادثه مورد حاد و مصدومیت وجود نداشت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز