خبرگزاری کار ایران

کاهش آسیب‌های اجتماعی از مسئولیت های مهم معاونت اجتماعی ناجا

asdasd
کد خبر : ۷۶۶۸۷۷

جانشین معاونت اجتماعی ناجا، کاهش آسیب های اجتماعی را یکی از مسئولیت های مهم این معاونت برشمرد و بر استفاده و بهره گیری از ظرفیت های جدید در این امر تاکید کرد.

به گزارش ایلنا، سردار "ابراهیم کریمی" در جمع کارکنان معاونت اجتماعی فرماندهی انتظامی استان قم اظهار داشت: کاهش آسیب های اجتماعی یکی از مسئولیت های مهم معاونت اجتماعی است و بایستی دائما از ظرفیت های جدید در این امر استفاده و بهره گیری کرد.

وی اقدامات معاونت اجتماعی نیروی انتظامی را بسیار ارزشمند و اثرگذار توصیف کرد و گفت: بسترسازی و فراهم کردن زمینه برای اجرای طرح های انتظامی یکی دیگر از وظایف مهم این معاونت است و در این صورت اجرای طرح های انتظامی موفق و اثر گذار بوده و از اصطکاک احتمالی مردم با پلیس در طول اجرای طرح خواهد کاست.

جانشین معاونت اجتماعی ناجا ادامه داد: معاونت اجتماعی با فعالیت های موثر خود، مطالبه گری اجتماعی را برای مردم ایجاد کرده که از پلیس بخواهند و مطالبه کنند و پلیس نیز پاسخگو بوده و در خدمت مردم شریف کشور باشد.

وی با اشاره به اینکه معاونت اجتماعی باید حس ظرفیت شناسی داشته باشد، افزود: حوزه علمیه، ظرفیت عظیمی است که در استان قم وجود دارد، ارتباط با طلاب و بهره برداری از ظرفیت روحانیون و مبلغان دینی در کاهش آسیب های اجتماعی بسیار مهم است اگر آسیب های مبتلا به جامعه و برآوردهای صورت گرفته را به این قشر منتقل و مطرح کنیم آنها می توانند کمک کار خوبی برای ما باشند.

سردار کریمی در پایان سخنان خود بر استفاده از ظرفیت سمن ها در حوزه های ماموریتی ناجا  و همکاری مفید با سازمان های مردم نهاد تاکید کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز