خبرگزاری کار ایران

انهدام باند قاچاقچیان سوخت در مرزهای آبی جاسک

asdasd
کد خبر : ۷۶۶۴۸۸

فرمانده دریابانی استان هرمزگان از شناسایی و انهدام یک باند از قاچاقچیان سوخت در مرزهای آبی جاسک خبر داد.

به گزارش ایلنا، سرهنگ "حسین دهکی" اظهار داشت: در راستای اجرای فرامین مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و با توجه به پیامدهای مخرب و تاثیرگذار پدیده قاچاق بر اقتصاد کشور، برخورد قاطع با باندها و شبکه‌های سازمان یافته قاچاق به صورت ویژه در دستور کار این فرماندهی قرار گرفته است.

وی افزود: دریابانان شهرستان جاسک نیز با انجام اقدامات اطلاعاتی و با تلاش‌های شبانه‌روزی، با همکاری ناوگان دریایی ارتش یک باند از قاچاقچیان سوخت را که به صورت کلان اقدام به قاچاق می کردند را شناسایی و تحت نظر اطلاعاتی خود قرار دادند.

فرمانده دریابانی استان هرمزگان تصریح کرد: با اقدام به موقع ماموران و در یک عملیات سریع و غافلگیرانه، محموله سوخت قاچاق که توسط یک فروند شناور در حال جا به جایی بود، شناسایی و توقیف شد.

سرهنگ دهکی عنوان کرد: در این عملیات یک فروند کشتی توقیف و ۱۹۳ هزار لیتر سوخت قاچاق از نوع گازوئیل کشف شد که بر اساس نظر کارشناسان ارزش ریالی این مقدار گازوئیل کشف شده، ۹ میلیارد و ۶۶۵ میلیون ریال است.

فرمانده دریابانی استان هرمزگان خاطرنشان کرد: در این رابطه ۱۱ قاچاقچی دستگیر شدند و اقدامات قانونی از طریق مراجع قضائی به صورت ویژه در حال پیگیری است.

وی با تاکید بر تاثیر خسارات جبران ناپذیر قاچاق برپیکره اقتصادی و اجتماعی جامعه گفت: دریابانی هرمزگان با عزم جدی برای مبارزه با پدیده سازمان یافته قاچاق، اجازه هیچ گونه فعالیت سودجویانه را در مناطق ساحلی و دریایی استان هرمزگان به قاچاقچیان نخواهد داد..

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز