خبرگزاری کار ایران

کشف لوازم آرایشی تاریخ مصرف گذشته

asdasd
کد خبر : ۷۶۶۱۸۴

فرمانده انتظامی شهرستان "قائم شهر" از کشف 54 هزارو 736 عدد لوازم آرایشی و بهداشتی تاریخ مصرف گذشته خبر داد.

به گزارش ایلنا از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ" محمدولی مرادی" در باره جزئیات این خبر، گفت: در پی کسب خبری مبنی بر فروش انواع لوازم آرایشی و بهداشتی تاریخ مصرف گذشته در شهرستان "قائم شهر"، موضوع در دستور کار پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان "قائم شهر"، افزود: کارآگاهان اداره مبارزه با جرایم اقتصادی پلیس آگاهی، با انجام اقدامات اطلاعاتی و بررسی های همه جانبه متهم را شناسایی کردند.

سرهنگ مرادی، خاطرنشان کرد: ماموران پس از هماهنگی های قضائی با همکاری نماینده اداره صنعت، معدن و تجارت این شهرستان در بازرسی از محل نگهداری کالا توسط متهم، در شهرستان های قائم شهر و ساری 54 هزارو 736 عدد انواع لوازم آرایشی و بهداشتی فاقد مجوز فروش و تاریخ مصرف گذشته کشف کردند.

وی افزود: برابر اعلام کارشناسان ، ارزش ریالی کالاهای کشف شده بالغ بر 10 میلیارد ریال است که کلیه اموال برای تعیین تکلیف و امحا به اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان تحویل شد.

مرادی در ادامه، اذعان داشت: متهم که به صورت گسترده ای اقدام به توزیع کالا در سطح استان می کرد، پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد و موضوع در دست بررسی است.

فرمانده انتظامی شهرستان "قائم شهر" در خاتمه با بیان این که استفاده از مواد بهداشتی و پروتئینی تاریخ مصرف گذشته موجب به خطر افتادن سلامت خانواده ها و بروز انواع بیماری در افراد خواهد شد به خانواده ها توصیه کرد: هنگام خرید کالاها و محصولات سلامت محور حتما به تاریخ مصرف و علامت استاندارد آن توجه داشته باشند و در صورت مشاهده هرگونه مورد مشکوک مراتب را به مرکز فوریت های پلیسی 110 اطلاع دهند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز