خبرگزاری کار ایران

رییس سازمان امداد و نجات به ایلنا خبر داد:

کشته شدن ۸ نفر بر اثر حوادث جوی/امدادرسانی در ۶ استان‌ همچنان ادامه دارد

asdasd
کد خبر : ۷۶۶۰۶۰

رییس سازمان امداد و نجات از کشته شدن ۸ نفر بر اثر حوادث جوی در کشور طی ۶ روز گذشته خبر داد و گفت: امدادرسانی در ۶ استان کشور ادامه دارد.

مرتضی سلیمی (رئیس سازمان امداد و نجات) در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا درباره آخرین وضعیت امدادرسانی در مناطق متاثر از حوادث جوی سیل و رعد و برق از ٢٤ لغایت ٣١ اردیبهشت ١٣٩٨ گفت: ١٥ استان آذربایجان شرقی، اردبیل، اصفهان، ایلام، چهارمحال و بختیاری، خراسان جنوبی، رضوی و شمالی، زنجان، سیستان و بلوچستان، فارس، کرمان، کرمانشاه، مرکزی و یزد در گیر حوادث جوی بوده‌اند.

وی با اشاره به مناطق امدادرسانی شده، ادامه داد: در ٦٣ شهر، روستا و مناطق عشایرنشین به ١٤٨٢ نفر امدادرسانی شده است. همچنین اسکان اضطراری برای ١٩٥ نفر فراهم شده است و ٥٣ نفر به مناطق امن منتقل شده‌اند.

رییس سازمان امداد و نجات با اشاره به انتقال ٧ نفر به مراکز درمانی گفت: بر اثر این حوادث٤ نفر بر اثر وقوع سیل، همچنین ٣ نفر براثر صاعقه در ایلام، چهارمحال و بختیاری، مرکزی  و همچنین یک نفر بر اثر ریزش کوه در آذربایجان شرقی جان خود را از دست دادند.

سلیمی تصریح کرد: تخلیه آب از منازل مسکونی ١١٩ واحد انجام شده است. همچنین ٣٣ دستگاه از مسیر سیلاب رهاسازی شده‌اند.

وی با بیان اینکه ١٤٨ تیم شامل ٥٩٣ نفر در این عملیات حضور داشتند، خاطرنشان کرد: ٥٣ دستگاه چادر، ٢٧٠تخته پتو، ١٢٥ تخته موکت، ٧١کیلوگرم نایلون توزیع شده است.

به گفته سلیمی امدادرسانی در ایلام، خراسان رضوی، سیستان و بلوچستان، فارس و کرمان ادامه دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز