خبرگزاری کار ایران

وضعیت نگران‌کننده مدارس غیردولتی

asdasd
کد خبر : ۷۶۵۳۱۵

سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس گفت: روز شنبه بازدید‌هایی از برخی مدارس غیردولتی انجام شد که نشان از وضعیت نگران‌کننده آن مدارس داشت.

به گزارش خبرنگار ایلنا، میرحمایت میرزاده، سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس آیین رونمایی از سامانه ثبت شکایات مردمی و تلفن گویای سازمان مدارس و مراکز غیردولتی و توسعه مشارکت‌های مردمی گفت: هر کدام از ما نمایندگان در برابر تمام ملت ایران مسئولیم در همین راستا برای راه اندازی این سامانه‌ها و سایر نظارت‌ها از آقای وزیر تشکر می‌کنم اما در  روز شنبه بازدید‌هایی از برخی مدارس غیردولتی انجام شد که نشان از وضعیت نگران کننده آن مدارس داشت.به هر حال امیدواریم دیگر حوادثی مانند زاهدان و تاکستان در تهران رخ ندهد.

میرزاده اشاره کرد: در شورای نظارت مواردی را مشاهده کردیم که باید مورد رسیدگی قرار بگیرد به عنوان مثال شخصی از سال ۹۳ تخلف کرده است و هنوز فرصت رسیدگی به پرونده او پیش نیامده و هنوز حکمی صادر نشده است پس باید تکلیف پرونده‌های قبلی مشخص شود.

وی تصریح کرد: با این وضعیتی که در مدارس غیردولتی است، فکر نمی‌کنم فقط فعالیت سامانه کمک کننده باشد برخی در روز روشن در جلوی ادارات آموزش و پرورش ما آشکارا تخلف می کنند البته آقای وزیر برای جلوگیری از تخلفات مدارس غیردولتی  محکم وارد شد اما تدابیر به گونه‌ای بود که تنها ماند. انتظار داریم  دستوراتی که آقای وزیر دارند، عملیاتی شود.

وزیر آموزش و پرورش درباره پرونده‌های باقی مانده گفت: از شورای نظارت می‌خواهم که جدول زمان بندی تهیه شود و ظرف دو تا سه ماه آینده پرونده های باقی مانده از سال های قبل تعیین تکلیف شود و امکانات و اختیارات و منابع هم مشخص شود تا پرونده های قبلی به صفر برسد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز