خبرگزاری کار ایران

علیخانی:

مخالف ورود اتوبوس‌های دست‌دوم هستم

asdasd
کد خبر : ۷۶۴۸۶۵

عضو شورای شهر تهران با اشاره به اینکه مخالف ورود اتوبوس‌های دست‌دوم هستم،‌ گفت: بسیاری از شرکت‌ها آمادگی دارند که در زمینه اتوبوس‌های برقی اقدامات لازم را انجام دهند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، محمد علیخانی رئیس کمیسیون حمل و نقل شورای شهر در جمع خبرنگاران در خصوص استفاده شهرداری از اتوبوس‌های دست‌دوم گفت: خرید این اتوبوس‌ها ابتدا در حد شایعه بود تا اینکه موضوع به شخص شهردار رسید و وی نیز به مسئله خرید این اتوبوس‌ها اشاره داشتند.

روز گذشته با شهردار در این زمینه صحبت کردم و درخواست دادم که به جای ورود اتوبوس‌های دست‌دوم به استفاده از اتوبوس‌های برقی توجه شود و ابتدا از طریق فراخوان این اقدام مدنظر قرار گیرد و اگر به جوابی نرسیدیم گزینه‌های بعدی را پیگیری کنیم.

علیخانی با اشاره به اینکه مخالف ورود اتوبوس‌های دست‌دوم هستم،‌گفت: بسیاری از شرکت‌ها آمادگی دارند که در زمینه اتوبوس‌های برقی اقدامات لازم را انجام دهند.

وی در خصوص اینکه چرا باید از اتوبوس‌های کهنه در پایتخت برای انتقال و جابه‌جایی شهروندان استفاده شود، اظهار کرد: این مسئله به مشکلات مالی باز می‌گردد و همه موضوعات مطرح شده در حال حاضر فقط در حد ایده است.

همچنین محمدجواد حق شناس رییس کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای شهر تهران در جلسه شورای شهر تهران گفت: براساس برنامه ریزی و نظارت موضوع بند الف ذیل تبصره یکم مصوبه «الزام  شهرداری تهران به تغییر الگو و کاهش مصرف کیسه ها، ظروف و محصولات یکبار مصرف پلاستیکی و جایگزین کردن مواد قابل بازیافت غیر پلاستیکی در کلیه مراکز وابسته به شهرداری تهران» باید یک نماینده انتخاب شود.

وی در ادامه گفت: از سوی کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورا خانم ناهید خداکرمی به‌عنوان نماینده کمیسیون فرهنگی برای تغییر الگو و مصرف و کاهش استفاده از ظروف پلاستیکی در مراکز وابسته به شهرداری تهران به شورا معرفی می شود.

پس از معرفی خداکرمی در خصوص وی رأی گیری شد که وی با ۱۸ رای به عنوان نماینده کمیسیون فرهنگی انتخاب شد.

 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز