خبرگزاری کار ایران

دفاع اعضای شورا از انتصاب "استاندار برکنار شده گلستان" به عنوان مشاور شهردار تهران!/مرخصی حق همه کارکنان دولت است

asdasd
کد خبر : ۷۶۴۷۵۰

عضو شورای شهر تهران درباره انتصاب مناف هاشمی به عنوان مشاور شهردار گفت:‌ بر اساس بررسی های انجام شده این مدیر قبل از حادثه سیل مرخصی گرفته بود و مرخصی یک ماه در سال حق همه کارکنان دولت است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، سید حسن رسولی در حاشیه جلسه علنی شورای شهر تهران در جمع خبرنگاران با اشاره به انتصاب استاندار برکنارشده گلستان به عنوان مشاور شهردار گفت: معتقدم انتصاب مشاوران، معاونان و مدیران ارشد در اختیار شهردار است و بر اساس بررسی های انجام شده این مدیر قبل از حادثه سیل مرخصی گرفته بود و مرخصی یک ماه در سال حق همه کارکنان دولت است.

رسولی در ادامه گفت: در خلال این مرخصی، این حادثه نیز رخ داده و معاون اول به این نتیجه رسیده است برای التیام آسیب دیدگان دست به این کار سمبلیک بزند.

وی تصریح کرد: مناف هاشمی کارمند رسمی شهرداری تهران است و ما نباید در اینگونه موارد تحت تاثیر فضای عمومی قرار گیریم.

عضو شورای شهر تهران بیان کرد: نباید در این موارد  به حیثیت و حقوق مردم لطمه بزنیم.

محمد علیخانی عضو دیگر شورای شهر در جمع خبرنگاران در این خصوص اظهار کرد: مناف هاشمی یکی از مدیران شایسته کشور است و در زمانی به اشتباه به مرخصی رفته است. دولت نیز پاسخ این اشتباه را داده و آن را عزل کرده است.

علیخانی خاطرنشان کرد: وی کارمند رسمی شهرداری تهران است و نباید به خاطر یک اشتباه از زندگی ساقط شود.

به گفته این عضو شورای شهر، شهردار تهران کار اخلاقی انجام داده است. وی در ادامه گفت: معتقدم این کار و این انتصاب خوب است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز