خبرگزاری کار ایران

مدیر روابط عمومی معاونت بهداشت وزارت بهداشت خبر داد:

بیش از ۱۲۰ هزار مورد بازرسی بهداشت محیط در ده روز اول ماه رمضان

asdasd
کد خبر : ۷۶۴۵۱۶

مدیر روابط عمومی معاونت بهداشت وزارت بهداشت اقدامات بهداشت محیط در ماه مبارک رمضان تا دهمین روز این ماه، طی برنامه "بهداشت محیط در سلامت رمضان" را تشریح کرد.

به گزارش ایلنا، حمید انصاری مدیر روابط عمومی معاونت بهداشت وزارت بهداشت گفت: طی این مدت تعداد ۱۲۰۱۶۲ مورد بازرسی بهداشت محیطی از مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی ، مساجد و اماکن متبرکه صورت گرفته است.

وی افزود : بازرسی بهداشت محیطی از مراکز و اماکن و رستوران های بین راهی ۲۴۱۶ مورد و بازرسی های بهداشت محیطی از مراکز تهیه زولبیا، بامیه ۴۹۱۹ مورد طی این مدت به انجام رسیده است.

انصاری تعداد بازرسی بهداشت محیطی از مراکز تهیه و عرضه آش و حلیم را ۴۰۴۹ مورد و بازرسی از شیرینی فروشی ها و قنادی ها را ۱۱۳۸۹ مورد خواند.

وی ضمن اشاره به انجام بازرسی های مشترک در این مدت گفت: بازرسی های مشترک با دستگاه های اجرایی و نظارتی مرتبط به ویژه با تعزیرات  ۵۸۳۷ مورد بوده است.

مدیر روابط عمومی معاونت بهداشت وزارت بهداشت گفت:  تا دهمین روز ماه مبارک رمضان به میزان ۱۸۵۶۵۹ کیلوگرم مواد غذایی غیر بهداشتی در سراسر کشور معدوم شده است.

وی گفت: در این مدت تعداد موارد سنجش با تجهیزات پرتابل بازرسی ۹۹۸۸۱ مورد و تعداد موارد کلرسنجی آب ۱۸۵۶۱۳ مورد بوده است.

انصاری در پایان از هموطنان خواست ، موارد تخلف های بهداشتی را  به سامانه تلفنی ۱۹۰ وزارت بهداشت اطلاع دهند تا در اسرع وقت به آنها رسیدگی گردد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز