خبرگزاری کار ایران

سردار کمالی در گفت‌وگو با ایلنا:

اظهارنظر مسئولان درباره سربازی، جوانان را با مشکل مواجه می‌کند/ موارد مطرح شده در رسانه ها در حد تقاضاست/ ستاد کل هنوز تصمیمی نگرفته است

asdasd
کد خبر : ۷۶۴۱۷۸

رییس اداره سرمایه انسانی سرباز ستادکل نیروهای مسلح با انتقاد از اظهارنظرهای برخی مسئولان درباره سربازی گفت: به مسئولان سازمان‌های مختلف توصیه می‌کنم که درباره سربازی لطفا اظهار نظر نکنند و اجازه دهند در این رابطه نیروهای مسلح اطلاع‌رسانی کنند به ویژه وقتی پیشنهادی می‌دهند، سریعا آن را در رسانه‌ها مطرح نکنند چراکه وقتی از یک مقام مسئول موضوعی منتشر می‌شود خانواده‌ها با توجه به آن برنامه‌ریزی می‌کنند و مشکل برای جوانان ایجاد می‌شود.

سردار موسی کمالی (رییس اداره سرمایه انسانی سرباز ستادکل نیروهای مسلح) در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا درباره اظهارنظرهای برخی از مسئولان درباره سربازی گفت: موضوع سربازی مربوط به نیروهای مسلح است و تصمیم‌گیری درباره سربازی از طریق ستادکل یا با هماهنگی ستاد کل از مجاری قانونی است. لذا اخباری که درباره سربازی اعلام می‌شود صرفا باید از طریق ستاد کل یا سازمان وظیفه عمومی نیروی انتظامی مطرح شود.

وی با اشاره به برخی اظهارنظرها درباره سربازی مانند کاهش خدمت سربازی به دلیل حضور در مناطق سیل‌زده یا ارائه تسهیلات به مشمولان به دلیل عضویت در سمن‌ها، ادامه داد: این‌ها مواردی است که در گذشته نیز مطرح می‌شده است و صرفا در حد یک پیشنهاد یا یک تقاضا است و باید در ستاد کل بررسی شود و با توجه به معایب و محاسن این پیشنهادات همچنین وضعیت نیروهای مسلح در نهایت تصمیم‌گیری شود.

رییس اداره سرمایه انسانی سرباز ستادکل نیروهای مسلح با تاکید براینکه در حال حاضر هیچ تصمیمی درباره موضوعات مطرح شده در خصوص سربازی گرفته نشده است، تصریح کرد: این موضوعات که در رسانه‌ها اطلاع‌رسانی می‌شود در ستادکل مطرح شده است اما صرفا در حد یک پیشنهاد است و هنوز تصمیم‌گیری نشده‌است و مشخص نیست چه تصمیمی‌در خصوص آن گرفته شود.

به گفته سردار کمالی باید ابتدا معایب و محاسن این طرح‌ها و وضعیت اعزام سنجیده شود و سپس درباره آن تصمیم‌گیری شود. 

وی خاطرنشان کرد: به مسئولان سازمان‌های مختلف توصیه می‌کنم که درباره سربازی لطفا اظهارنظر نکنند و اجازه دهند در این رابطه نیروهای مسلح اطلاع‌رسانی کنند به ویژه وقتی پیشنهادی می‌دهند، سریعا آن را در رسانه‌ها مطرح نکنند چراکه وقتی از یک مقام مسئول موضوعی منتشر می‌شود خانواده‌ها با توجه به آن برنامه‌ریزی می‌کنند و مشکل برای جوانان ایجاد می‌شود.

رییس اداره سرمایه انسانی سرباز ستادکل نیروهای مسلح تاکید کرد: از مردم می‌خواهیم به هیچ خبری درباره سربازی به جز اخباری که از طریق ستاد کل و سازمان وظیفه عمومی نیروی انتظامی اعلام می‌شود توجه نکنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز