خبرگزاری کار ایران

در گفت‌وگوی ایلنا با سرهنگ محبت‌خانی:

آمار برخورد با خرید و فروش حیات وحش در فضای مجازی اعلام شد

asdasd
کد خبر : ۷۶۳۶۹۴

فرمانده یگان حفاظت محیط‌زیست سازمان محیط‌زیست آمار برخورد با خرید و فروش حیات وحش در فضای مجازی را اعلام کرد.

سرهنگ جمشید محبت‌خانی (فرمانده یگان حفاظت محیط‌زیست سازمان محیط‌زیست) در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا‌، درباره خرید و فروش حیوانات حیات وحش در فضای مجازی گفت: در خصوص خرید و فروش حیات وحش در فضای مجازی تمام گزارش‌هایی که از طریق رصد ماموران یگان حفاظت یا منابع خبری‌مان به دست ما می‌رسد، به رابط‌مان در فتا ناجا ارائه می‌دهیم.

وی با بیان اینکه پلیس فتا نیز اقدامات لازم را در خصوص برخورد با این سایت‌ها انجام می‌دهد، ادامه داد: متاسفانه در خصوص خرید و فروش حیات وحش در فضای مجازی یک خلاء قانونی وجود دارد و باید این خلاء برطرف شود. به دنبال این هستیم در این خصوص جرم‌انگاری به درستی صورت گیرد، البته تاکنون پلیس فتا همکاری بسیار خوبی با ما داشته است.

فرمانده یگان حفاظت محیط زیست سازمان محیط‌زیست با اشاره به شروع همکاری این یگان با پلیس فتا ناجا درخصوص خرید و فروش حیات وحش در فضای مجازی گفت: از سی‌ام دی ماه سال گذشته که این همکاری شروع شده است، تاکنون با ۲۹ مورد در همین زمینه در فضای مجازی برخورد شده است.

محبت‌خانی با اشاره به برخوردهای صورت گرفته در فضای مجازی با خرید و فروش حیات وحش، به تفکیک آمار استان‌ها در این زمینه را اعلام کرد و گفت: در استان اصفهان ۳ مورد، تهران ۶ مورد، گیلان ۳ مورد، استان سیستان و بلوچستان ۳ مورد، استان گلستان ۲ مورد، در استان‌های یزد، خراسان رضوی و خراسان جنوبی نیز یک مورد و در سایت دیوار و شیپور با ۹ مورد خرید و فروش حیات وحش در فضای مجازی برخورد شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز