خبرگزاری کار ایران

مدیرکل پیش بینی سازمان هواشناسی به ایلنا خبر داد:

روند افزایش دمای هوا تا اوایل هفته آینده/احتمال وقوع سیلاب در غرب استان اصفهان

asdasd
کد خبر : ۷۶۳۴۹۲

مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی با بیان اینکه روند افزایش دمای در کشور تا روزهای شنبه و یکشنبه آینده ادامه دارد، گفت: طی سه روز آینده به دلیل بارش‌های رگباری احتمال وقوع سیلاب در غرب استان اصفهان وجود دارد.

احد وظیفه (مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی) در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا درباره آخرین وضعیت آب و هوا گفت: وضعیت جوی در کل کشور در یکی دو روز آینده کمی گرمتر می‌شود. در نیمه غربی به ویژه دامنه‌های زاگرس، آذربایجان‌های غربی و شرقی تا روزهای شنبه و یکشنبه با روند افزایش دما روبرو هستیم.

وی با بیان اینکه سواحل شمالی کشور تا دو روز آینده ابرناک است، ادامه داد: امروز عصر در ارتفاعات زاگرس به ویژه‌ دامنه‌های شرقی زاگرس بارش‌های رگبار و رعد و برق پیش‌بینی شده است، این روند تا دو روز دیگر به ویژه در ساعات عصرگاهی ادامه خواهد داشت. این بارش‌ها در غرب اصفهان، چهارمحال و بختیاری، بخش‌های غربی استان فارس، شمال استان هرمزگان، جنوب استان کرمان و جنوب استان سیستان وبلوچستان گزارش شده است.

مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی گفت: از امروز تا دو روز آینده غرب استان اصفهان با رگبار و رعد و برق همراه است و احتمال وقوع سیل و آبگرفتگی در این مناطق وجود داشته از همین‌رو مردم در این زمینه هشدارهای لازم را جدی بگیرند و از اطراق در کنار رودخانه‌ها بپرهیزند.

وظیفه خاطرنشان کرد: این بارش‌ها امروز عصر در ارتفاعات مرکزی البرز، شمال خراسان شمالی و شمال خراسان رضوی پیش‌بینی شده است. طی دو روز آینده نیز به صورت کم و بیش در برخی از نقاط کشور رگبار و رعد و برق پیش‌بینی می‌شود که در این خصوص نیز اطلاعیه‌ای برای شهروندان صادر خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز