خبرگزاری کار ایران

اقدامات پیشگیرانه برای جلوگیری از بروز خطر در پل گیشا

asdasd
کد خبر : ۷۶۳۱۱۳

رئیس شورای شهر تهران از اقدامات پیشگیرانه برای جلوگیری از بروز خطر در پل گیشا خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا،‌ محسن هاشمی در صد و چهل و یکمین جلسه شورای شهر تهران در جمع خبرنگاران در خصوص جلسه امروز شورا گفت: اساسنامه شورایاری‌ها با پیشنهاد تعدادی زیادی از اعضا مورد بررسی قرار گرفت که بخشی از آن به پایان نرسید و قسمتی از وظایف شورایاری‌ها در ماده 12 تمام نشد و در جلسه بعدی اتمام تغییرات در اساسنامه شورایاری‌ها صورت می‌پذیرد.

وی با اشاره به برگزاری انتخابات شورایاری‌ها عنوان کرد: پیشنهاد ستاد، 31 خرداد بود و تا اواخر خرداد باید برگزار شود البته باید ببینیم که آیا آئین‌نامه‌های مطرح شده در شورا به موقع به اتمام می‌رسد.

رئیس شورای شهر تهران در خصوص کرایه‌های تاکسی اظهار کرد: پاسخ این سوال را باید از رئیس کمیسیون حمل و نقل بگیرید وی با دقت به سوالات پاسخ خواهند داد و من نباید در کار کمیسیون‌های تخصصی دخالت کنم. هر چند که عضو این کمیسیون هستم ولی اطلاع دارم که به صورت جدی آقای علیخانی در جریان موضوع کرایه‌های حمل و نقل عمومی هستند.

رییس شورای شهر تهران در خصوص عملیات عمرانی در پل گیشا بیان کرد: آن طور که من می‌دانم در گذشته قرار نبود دست به این پل بزنند و باید عملیات به صورتی انجام می‌گرفت که پل برداشته نشود ولی بنابر احساس خطر پیشگیری صورت گرفته است.

وی در ادامه گفت: این مسئله خطرهایی دارد که به نظر می‌رسد معاونت فنی وعمرانی شهرداری شرایطی را در نظر گرفته و به نظرم معاونت فنی و عمرانی تمهیدات لازم را انجام نداده که هم تردد و عملیات اجرایی با هم صورت گیرد، چنین اقداماتی بستگی به جسارت افراد حتی در کارهای تخصصی دارد.

هاشمی با اشاره به اختصاص جرایم راهنمایی و رانندگی به توسعه زیرگذرهای مترو خاطرنشان کرد: تخصیص اعتبار در این زمینه در شهرداری صورت گرفته است.

وی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا جرایم رانندگی قرار نبوده است که تنها در جهت توسعه پارکینگ‌های پایتخت در نظر گرفته شود،‌ گفت:‌ من در جریان دقیق نیستم و باید این موضوع را بررسی کنم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز