خبرگزاری کار ایران

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس:

اولویت مجلس رفع مشکلات آموزش و پرورش است

asdasd
کد خبر : ۷۶۳۰۷۳

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: رفع مشکلات آموزش و پرورش در اولویت قرار گرفت و اخیراً هم در بررسی مالیات بر ارزش افزوده رقم قابل توجه از عایدی ارزش افزوده به بازسازی و نوسازی مدارس اختصاص یافت

به گزارش ایلنا، صبح امروز مراسم برنامه «احیا مدارس ماندگار» با حضور نمایندگان مجلس شورای اسلامی و وزیر آموزش و پرورش در مدرسه ماندگار شهید مدرس برگزار شد.

سیدناصر موسوی عضو کمیسیون اقتصادی مجلس در مراسم احیای مدارس ماندگار در شهرری گفت: مراکز آموزشی یکی از با ارزش ترین مکان‌های فرهنگی در کشور هستند و حفظ این مکان‌ها برای ما ارزشمند است.

وی ادامه داد: استان تهران علی رغم تصویر دیگران که استانی توسعه یافته باید باشد، تنها پوسته اش توسعه یافته به نظر می‌رسد و در بطن مشکلاتی را دارد که حتی در برخی از آن مشکلات در مناطق مرزی هم وجود ندارد.

وی ادامه داد: هر سال ۲۵۰ هزار نفر به جمعیت استان تهران اضافه می‌شود. امکانات متناسب با این افزایش جمعیت نیست و جمعیت زیادی در حاشیه شهر مستقر می‌شود و به خاطر اینکه حاشیه شهر خدمات رسانی سخت می‌شود، این مشکلات ایجاد می‌شود.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس با ضرورت توجه ویژه به شهرستان‌های تهران بیان کرد: در مجلس دهم رفع مشکلات آموزش و پرورش در اولویت قرار گرفت و اخیراً هم در بررسی مالیات بر ارزش افزوده رقم قابل توجه از عایدی ارزش افزوده به بازسازی و نوسازی مدارس اختصاص یافت. رقم آن قابل توجه بوده است و اگر در صحن تصویب شود، برای آموزش و پرورش کمک کننده خواهد بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز