خبرگزاری کار ایران

هاشمی:

حضور مسئولان در کنار مردم نباید تنها در تبلیغات و شعار باشد

asdasd
کد خبر : ۷۶۳۰۱۴

رییس شورای اسلامی شهر تهران گفت: حضور مسئولان در کنار مردم نباید تنها در تبلیغات و شعار باشد و مردم سختی را در زندگی شخصی مسئولان وخانواده های آنان نیز باید مشاهده کنند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، محسن هاشمی، رییس شورای اسلامی شهر تهران در یکصدو چهل و یکمین جلسه شورا ضمن تسلیت وفات همسرگرامی پیامبر اسلام، حضرت خدیجه کبری (س) گفت: نقش ایشان در حفظ و تثبیت اسلام نقشی کلیدی است که متاسفانه به آن کمتر پرداخته می شود. این بانو نخستین زن و بانوی اسلام است که به پیامبر  ایمان آورد و تا روز پایانی حیات خود، تمام وجودش را وقف اسلام و پیامبر اکرم کرد.

وی در ادامه گفت: ازدواج پیامبر با خدیجه که زنی ثروتمند محسوب می شد، نشان دهنده پوچ بودن ادعای سرمایه ستیز اسلام است و ایشان تا روزی که امکان داشت به تجارت و کسب وکار وبازرگانی می پرداخت و در زمان نیاز اسلام، تمام دارایی خود را در حمایت از شوهر و پیامبر خود هزینه کرد.

رییس شورای اسلامی شهر تهران در ادامه با تاکید بر اینکه امروز کشور در شرایط سخت اقتصادی وتحریم است گفت: حضور مسئولان در کنار مردم نباید تنها در تبلیغات و شعار باشد، اگر مردم قرار است در سختی تامین معاش و زندگی روزمره خود باشند، انتظار دارند این سختی را در زندگی شخصی مسئولان وخانواده های آنان نیز مشاهده کنند و بدون همراهی عملی و واقعی مسئولان، تحمل این شرایط برای مردم تبعیض آمیز و دشوار خواهد بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز