خبرگزاری کار ایران

نماینده مجلس در گفت‌وگو با ایلنا:

اراده‌ای برای حل آسیب‌های اجتماعی وجود ندارد

asdasd
کد خبر : ۷۶۲۶۸۳

نماینده مردم خدابنده در مجلس شورای اسلامی گفت: متاسفانه در زمینه آسیب‌های اجتماعی سازمان‌های مختلفی در حال موازی‌کاری هستند.

احمد بیگدلی (نماینده مردم خدابنده در مجلس شورای اسلامی) در واکنش به فیلم منتشر شده از پدری که فرزند خود را به مصرف تریاک تشویق می‌کند، گفت: مطمئن باشید هیچ پدری فرزندش را به این کار تشویق نمی‌کند، مگر اینکه در حالت غیرعادی باشد. من فکر می‌کنم آنچنان اراده‌ای برای حل آسیب‌های اجتماعی از جمله اعتیاد وجود ندارد.

وی در ادامه تصریح کرد: در حال حاضر در شهر تهران اگر بخواهیم یک نان سنگک خریداری کنیم، حداقل نیم ساعت طول خواهد کشید، ولی متاسفانه برای تهیه مواد مخدر در برخی مناطق زمان کمی لازم است و این معضل اصلی کشور است.

او افزود: متاسفانه در زمینه آسیب‌های اجتماعی سازمان‌های مختلفی در حال موازی‌کاری هستند.متاسفانه آموزش و پرورش و صداوسیما هیچ نقش مثبتی در رفع معضل اعتیاد ندارند. به نظرم عامل اصلی این مشکل، مسائل اقتصادی و بیکاری است.

وی با اشاره به اینکه دولت باید از طریق آموزش و پرورش برای مقابله با اعتیاد اقدام کند، گفت: مسیر را در آموزش و پرورش اشتباه طی کرده‌ایم، متاسفانه در مدارس هیچ چیزی از مسائل زندگی به دانش‌آموزان آموزش نداده‌ایم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز