خبرگزاری کار ایران

آغاز به کار جشنواره ملی حرکت از فردا در دانشگاه علم و فرهنگ

asdasd
کد خبر : ۷۶۲۴۰۱

معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه علم و فرهنگ اعلام کرد: جشنواره ملی حرکت از ۲۳ اردیبهشت‌ماه الی ۲۶ اردیبهشت‌ماه در دانشگاه علم و فرهنگ برگزار می‌شود.

به گزارش ایلنا، سید علی‌اکبر هاشمی‌راد معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه علم و فرهنگ گفت: جشنواره حرکت، رویدادی ملی است که هر ساله برای رقابت، عرضه و نمایش دستاوردهای برتر علمی دانشجویان در دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی کشور، پژوهشگاه‌ها و سایر مراکز علمی برگزار می‌شود.

وی با بیان این‌که جشنواره حرکت، بزرگ‌ترین رویداد علمی دانشجویی سراسر کشور است که همه ساله مورد استقبال جمع کثیری از انجمن‌های علمی دانشجویی قرار می‌گیرد؛ افزود: امسال این جشنواره برای نخستین‌بار با همکاری شورای دبیران انجمن‌های علمی دانشجویی در دانشگاه علم و فرهنگ برگزار خواهد شد.

معاون دانشجویی و فرهنگی گفت: در این دوره از جشنواره، دانشجویان به صورت گروهی و یا انفرادی در چهار حوزه‌ی محتوای دیجیتال، کتاب، اختراع و کارآفرینی به رقابت می‌پردازند.

وی تاکید کرد: دانشجویان تا تاریخ ۲۶ اردیبهشت‌ماه فرصت دارند آثار خود را به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند، طرح‌های برگزیده این جشنواره در آئین اختتامیه‌ای که روز دوشنبه ۳۰ اردیبهشت‌ماه برگزار می‌شود؛ اعلام خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز