خبرگزاری کار ایران

دستگیری رمال ۲۰ میلیاردی در دماوند

asdasd
کد خبر : ۷۶۲۰۸۷

فرمانده انتظامی شرق استان تهران از دستگیری ۲ رمال با کلاهبرداری بالغ بر ۲۰ میلیارد ریال در شهر آبعلی دماوند خبر داد.

به گزارش ایلنا، سردار "عبدالرضا ناظـــری " در تشریح این خبر گفت: در پی دریافت اخباری مبنی بر دائر کردن دفتر رمالی  وکلاهبرداری از شهروندان در پوشش دعانویسی، رمالی و جادوگری دستگیری متهمان در دستور کار ماموران کلانتری ۱۵ آبعلی قرار گرفت.

این مقام ارشد انتظامی استان بیان داشت: ماموران پس از اقدامات قانونی ضمن شناسایی ۲ تن در این رابطه طی هماهنگی با مقام قضائی در بازرسی از دفتر آنها موفق به کشف اقلامی از قبیل :مهره مار، فلزات شرف شمس، کاغذ های دعا، کتاب های با مضمون طلسم و دعانویسی شدند.

سردار ناظری با اعلام اینکه متهمان پس از دستگیری به مراجع قضائی معرفی شدند، افزود: با حکم مقام قضائی تاکنون مبلغ ۲۰ میلیارد ریال در یکی از حساب های بانکی نامبردگان مسدود و دستورات لازم برای انسداد دیگر حساب های مرتبط با متهمان  نیز صادر شده است.

فرمانده انتظامی ویژه شرق استان تهران در خاتمه با بیان اینکه رمالی، فالگیری و بخت گشایی چیزی جز کلاهبرداری نیست اظهار داشت: توصیه ما به شهروندان این است که به تبلیغات دروغین این گونه افراد توجهی نکرده و مشکلات خود را از طریق مجاری قانونی و با مراجعه به آموزه های دینی پیگیری کرده و سرمایه های زندگی خود را به پای این گونه افراد شیاد نریزند و در صورت هرگونه آگاهی از فعالیت آنان موضوع را از طریق شماره تلفن ۱۱۰ به اطلاع پلیس برسانند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز