خبرگزاری کار ایران

با حضور وزیر بهداشت؛

بیست و هفتمین نشست شورای فناوری سلامت برگزار شد

asdasd
کد خبر : ۷۶۱۷۴۲

بیست و هفتمین جلسه شورای فناوری سلامت با حضور وزیر بهداشت، معاونین درمان و تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت، معاون وزیر و رییس سازمان غذا و دارو و تعدادی از مدیران سازمان غذا و دارو و معاونت های تحقیقات و آموزشی وزارت بهداشت برگزار شد.

به گزارش ایلنا، در این نشست، بخشی از بسته حمایتی سیاستی افزایش ارتباط دانشگاه با صنعت در حوزه معاونت های آموزشی، تحقیقات و فناوری و توسعه مدیریت و منابع وزارت بهداشت مورد بحث و بررسی قرار گرفت و گزارشی از جلسات گذشته این شورا توسط دکتر وطن پور دبیر شورای فناوری سلامت ارائه شد.

اقتصاد دانش محور به طور مستقیم مبتنی بر تحصیل، تولید و به کارگیری دانش در تمامی فعالیت های اقتصادی است. در حال حاضر، دستیابی به این نوع اقتصاد در دستور کار بسیاری از کشورهای توسعه یافته قرار گرفته و در راستای تحقق این هدف، یکی از راهبردهای اساسی، گسترش و ارتباط شرکت های دانش بنیان با مناطق ویژه یا کریدورهای علم و فناوری است. 
 
گفتنی است، منطقه ویژه علم و فناوری، مجموعه ای متمرکز از فعالیت های دانشگاهی، مراکز تحقیقاتی و پژوهشی مرتبط با صنعت و فناوری های برتر است. کمک به ایجاد و توسعه دفاتر ارتباط دانشگاه با صنعت از زیرساخت های لازم برای توسعه شرکت های دانش بنیان محسوب می شود و توجه به این حوزه موجب ارتقای سطح کیفی محصولات و رفع نیاز کشور و توسعه صادرات خواهد شد.
انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز