خبرگزاری کار ایران

ضرورت مشارکت دانش‌آموزان نخبه در رویکردهای اجتماعی پلیس/ تقویت همکاری پلیس و سمپاد در دستور کار

asdasd
کد خبر : ۷۶۰۴۹۶

رئیس پلیس پیشگیری ناجا در دیدار با معاون وزیر آموزش و پرورش گفت: پلیس پیشگیری ناجا در نظر دارد با توسعه همکاری های مشترک با آموزش و پرورش، زمینه مشارکت دانش آموزان نخبه در تامین بهتر نظم و امنیت را فراهم کند.

به گزارش ایلنا، سردار "محمد شرفی" در دیدار با رئیس مرکز ملی پرورش استعدادهای درخشان و دانش پژوهان جوان با گرامی‌داشت هفته معلم و سالروز شهادت دانشمند فرزانه، معلم شهید مرتضی مطهری، به جایگاه ممتاز معلمان در تعالی و رشد جامعه اشاره کرد و اظهار داشت: مأموریت معلمان هم‌تراز رسالت پیامبران است از این روی مقام معظم رهبری (مدظله العالی) آموزش و پرورش را کانون خلق دنیای آینده می دانند.

وی، نقش سمپاد در تربیت جوانان فرزانه و رشد فکری و علمی دانش آموزان را حائز اهمیت دانست و گفت: اغلب دانش آموزان از نبوغ، خلاقیت و فهم و ادراک بالایی برخوردار هستند بنابراین وظیفه ما و سازمان‌ها و نهادهای مسئول است که با مدیریت و راهبری صحیح و در راستای صیانت از فرهنگ ایرانی اسلامی با حمایت از این نیروهای علمی بالقوه در سربلندی و آبادانی کشور تلاش کنیم.

رئیس پلیس پیشگیری ناجا با تاکید بر ضرورت مشارکت دانش آموزان خصوصا دانش آموزان نخبه در رویکردهای اجتماعی پلیس، افزود: مولفه های بسیار زیادی در ارتقاء یا کاهش نظم و امنیت و احساس امنیت در جامعه موثر هستند که پلیس پیشگیری ناجا در نظر دارد با همراهی و همدلی جامعه فرهیخته آموزش و پرورش و نیز استفاده از ظرفیت نخبگان باشگاه پژوهشگران جوان این سازمان در راستای حل معضلات اجتماعی و ارتقای بیش از پیش امنیت گام های موثری بردارد.

این مقام ارشد انتظامی با اشاره به تاکید مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در خصوص مقابله جدی نیروی انتظامی با قاچاق و عوامل نا‌امن‌کننده فضای مجازی، تصریح کرد: صیانت از شهروندان و نخبگان جامعه از جمله وظایف اصلی پلیس است بنابراین سالم سازی محیط های مجازی از جمله اولویت های پلیس در راستای کاهش آسیب های ناشی از فضای مجازی به شمار می آید.

رئیس پلیس پیشگیری ناجا در بخش دیگر سخنان خود با اعلام آمادگی همه جانبه برای توسعه همکاری های مشترک بین پلیس و آموزش و پرورش در سطح کشور، از انگیزه بالا، تلاش و علاقه دکتر "فاطمه مهاجرانی" معاون وزیر آموز و پرورش و مجموعه کارشناسان سمپاد در طرح موضوعات کاری مشترک قدردانی و برخورداری ایشان از دانش و روحیه بالای همکاری‌ متقابل را مثال زدنی و در خور تحسین دانست.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز